تشدید نظارت بر خانه‌های مسافر در ایام عید

مسئول واحد حقوقی میراث فرهنگی و گردشگری استان یزد گفت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا واحد‌های اقامتی تعطیل شده و با خانه‌های مسافر غیرمجاز به شدت برخورد می‌شود.

تشدید نظارت بر خانه‌های مسافر یزد در ایام عیدمنیژه جعفری مسئول واحد حقوقی و املاک اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزددر گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، با اشاره به گزارشات مردمی در رابطه با اسکان مسافر در خانه‌های مسافر که عمدتا نیز بدون مجوز هستند، گفت: نظارت با این خانه‌ها در ایام عید تشدید شده و با آن‌ها به شدت برخورد می‌شود.

او افزود: بازید‌ها در قالب گشت‌های مشترک روزانه و شبانه با همکاری معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی و اداره نظارت بر اماکن عمومی به طور مستمر انجام و با اشخاصی که برخلاف مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا عمل کنند برخورد خواهد شد.

جعفری ادامه داد: در طول هفته گذشته بیش از ۱۳۵ مورد بازدید انجام و اخطار لازم داده شده و ۱۶ واحد نیز تعطیل شده است.

به منظور حفظ سلامت جامعه همشهریان در صورت مشاهده فعالیت خانه‌های مسافر غیرمجاز مراتب را به شماره ۳۶۲۰۲۷۷۷ یا با مراجعه به سایت www.yazdcity.ir در قسمت ثبت شکایات اطلاع دهند تا اقدامات لازم نسبت به پلمب آن انجام شود.

ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور امسال در قالب کمیته اماکن گردشگری و فضا‌های ورزشی ستاد ملی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا فعال بوده و در مراکز استان‌ها نیز ستاد‌های اجرایی خدمات سفر در سه حوزه مدیریت و مقابله با بیماری در مراکز گردشگری، رسیدگی به شکایات احتمالی و بازرسی نظارت بر اماکن دایر و فعال هستند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.