رئیس مجتمع بیمارستان مدرس ساوه:

مردم با رعایت نکات بهداشتی، کادر درمان را در مقابله با کرونا همراهی کنند

رئیس مجتمع بیمارستان مدرس ساوه گفت: ضروری است مردم با رعایت نکات بهداشتی، در این شرایط سخت کادر درمان را در مقابله با کرونا همراهی کنند.

مردم با رعایت نکات بهداشتی، کادر درمان را در مقابله با کرونا همراهی کنند به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مدافعان سلامت در ساوه، در حال ارائه خدمات درمانی به بیماران مبتلا به کرونا هستند و خدمات درمانی و مراقبتی در دو بیمارستان شهرساوه به مبتلایان به ویروس کرونا ارائه می‌شود که یکی از آن‌ها مجتمع بیمارستان مدرس ساوه است.

فرهادی رئیس مجتمع بیمارستان مدرس ساوه در گفتگو با   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: روند ابتلا به بیماری کرونا در ساوه رو به افزایش است وضروری ست مردم با رعایت نکات بهداشتی، کادر درمان را در این شرایط سخت همراهی کنند

فرهادی افزود: درمان یک بیمار مبتلا به کرونا، روحیه‌ی پرستاران و پزشکان را برای شکست این بیماری مضاعف می‌کند.

۱۷ مبتلا به کرونا در ساوه شناسایی و سه نفر نیز جان باختند


معاون درمان دانشکده علوم پزشکی ساوه هم گفت: در شبانه روز اخیر، سه تن از شهروندان مبتلا به کرونا در این شهرستان جان خود را از دست دادند و ۱۷ مورد مثبت نیز شناسایی و تحت بستری و مراقبت های ویژه قرار گرفتند.

علیزمانی افزود: در همین مدت با تلاش کادر درمانی، پزشکان و پرستاران ۲۷ بیمار مبتلا به کرونا با شکست دادن این بیماری از بیمارستان ترخیص و در نقاهتگاه تحت مراقبت قرار گرفتند.

او اضافه کرد: نقاهتگاهی در مقابل بیمارستان شهید مدرس شامل ۲ بخش برای آقایان و بانوان در سالن شهرداری ایجاد شده که در روزهای اخیر شماری از بیماران بهبود یافته به آنجا انتقال یافتند تا خطر سرایت این بیماری به اعضای خانواده این بیماران و سایر افراد جامعه کنترل و دوره نقاهت و بازیابی سلامت آنها تکمیل شود.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی ساوه بیان کرد: اکنون در بخش نقاهتگاهی مربوط به بانوان ۱۱ بیمار بهبود یافته نگهداری می شوند که احتمال دارد تا فردا بر شمار آنها افزوده شود و شمار مبتلایان بهبود یافته تحت نگهداری در بخش نقاهتگاهی آقایان هشت تن هستند.

او ادامه داد: از آغاز شیوع کرونا در ساوه (ابتدای اسفند پارسال) تاکنون ۶۷۵ فرد مبتلا در بیمارستان های شهید مدرس و شهید چمران ساوه بستری شدند که از این تعداد ۴۸۵ نفر با بهبود شرایط، ترخیص و نتیجه آزمایش ۱۸۲ تن از این افراد نیز مثبت اعلام شده است

علیزمانی تصریح کرد: اکنون در سه بیمارستان مدرس، چمران ساوه و امام رضا (ع) شهرستان زرندیه ۱۲۷ فرد مبتلا به کرونا تحت درمان و مراقبت هستند

او اظهار کرد: عملیات مرزبانی زیستی در چهار نقطه از مبادی ورودی شهرستان ساوه در حال اجرا است و افرادی که قصد ورود به درون شهر را دارند مورد تب سنجی قرار می گیرند و کسانی که مشکوک به کرونا باشند به قرنطینه منتقل و مورد معاینه پزشک قرار می گیرند تا چنانچه شرایط شان حاد باشد بستری و در غیر این صورت به صورت سرپایی درمان و ترخیص می شوند.

انتهای پیام / ج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.