نفس‌های قطب پزشکی کشور به شماره افتاد/ کرونا را جدی بگیرید این بیماری با کسی شوخی ندارد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با قدردانی از مردم به توصیه‌های وزارت بهداشت و پویش در خانه بمانیم، گفت: کرونا ویروس با کسی شوخی ندارد همچنان در خانه بمانید.

دستان کرونا همچنان گلوی قطب پزشکی کشور را می‌فشرد/ کرونا را جدی بگیرید با کسی شوخی نداردمحمد نوری شادکام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به کرونا ویروس در استان،گفت: این بیماری در استان رو به افزایش است.

او افزود: امید است  تنها با رعایت نکات بهداشتی و عمل به توصیه های وزارت بهداشت با در خانه ماندن و لغو سفر و دید و بازدیدها هر چه زودتر بتوانیم کرونا راشکست دهیم.

نوری شادکام با اشاره به اینکه انتقال این بیماری خیلی سریع است، ادامه داد: تاکنون هفتاد و دو نفر از شهروندان یزدی بر اثر کووید ۱۹ جان باختند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد تاکید کرد: برای پایان رساندن عمر این بیماری منحوس،همچنان نیازمند همکاری مردم هستیم، شهروندان رفت و آمد نداشته باشند به هیچ وجه مهمانی نروند و مهمانی نگیرند.

نوری شادکام با قدر دانی از مردم به توصیه‌های وزارت بهداشت و پویش در خانه بمانیمف از مردم فهیم یزد خواست همچنان با کادر درمانی و توصیه های وزارت بهداشت عمل کنند و در خانه بمانند.

او گفت: کرونا همچنان در یزد می تازد به طوری که در دو روز گذشته بیش از هشتاد یزدی به این بیماری مبتلا شدند و این آمار نسبت به جمعیت آمار زیادی است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار