تعطیلی ادارات و بانکها، صرفا با دستور ستاد ملی

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزدگفت: اختیار قانونی تعطیلی ادارات و بانکها، صرفا در دست ستاد ملی است نه استانی، ولی نظر مثبت استان در این رابطه به مراجع مربوط اعلام شده است.

تعطیلی ادارات و بانکها، صرفا با دستور ستاد ملیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  علی صالحی مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد با اشاره به درخواست‌های فزاینده مردمی برای تعطیلی ادارات و بانک‌های استان تا ۱۵ فروردین ماه، گفت: نظر مثبت مدیریت ارشد استان از طریق مجاری قانونی در موارد متعدد به دستگاه‌های ذیصلاح اعلام شده است لیکن مردم شریف یزد باید درک کنند که اختیار قانونی این موضوع صرفا در دست ستاد ملی است.

صالحی با بیان این که استاندار یزد حفظ سلامت مردم استان را اولویت خود می‌داند، گفت: استان با موضوع تعطیلی ادارت و بانک‌ها طی چند روز آینده موافق است، اما تاکنون تصمیمی در این زمینه در سطح ملی گرفته نشده است.

مدیر روابط عمومی استانداری یزد افزود: در صورت عدم موافقت با تعطیلی کامل، پیشنهاداتی برای کاهش فعالیت و شیفتی شدن ادارات و مرخصی کارمندان وجود دارد که پس از اتخاذ تصمیم، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.