جانشین فرمانده انتظامی استان قم عنوان کرد؛

پلیس،ناجی دختر هشت ساله قمی

سرهنگ اسماعیلی از نجات جان دختر ۸ ساله قمی با همکاری نیروی خدوم پلیس خبر داد و گفت:وظیفه پلیس حفظ جان و امنیت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،سرهنگ اسماعیلی،جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان قم گفت: دختر ۸ ساله قمی که به دلیل شدت جراحت وارده ناشی از تصادف دچار خونریزی شدید شده بود بلافاصله همکاران نیروی انتظامی پس از انجام اقدامات اولیه امدادی با ۱۱۵ تماس گرفته و اپراتور مربوطه اعلام کرد به دلیل شیوع بیماری کرونا و کمبود آمبولانس حضور مأموران در صحنه تصادف با تاخیر همراه است.

او افزود: با توجه به اینکه وظیفه پلیس حفظ جان و امنیت است و اینکه سطح هوشیاری این دختر ۸ ساله رو به کاهش بود، بلافاصله مأموران او  را به بیمارستان امام رضا قم منتقل کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم ادامه داد:کادر درمانی بیمارستان این کودک مصدوم را سریعاً به اتاق عمل منتقل  کردند که به گفته پزشکان حضور به موقع باعث نجات جان او شد.

او با بیان اینکه این دختر ۸ ساله هم اکنون به بخش منتقل و حالش مساعد گزارش شده است،گفت: پدر این دختر ضمن تماس با ۱۹۷ از اقدام به موقع مأموران پاسگاه انتظامی قلعه چم قدردانی کرد.

سرهنگ اسماعیلی  با بیان این که پلیس همواره حافظ جان و امنیت مردم عنوان کرد:شماره تلفن ۱۹۷ آماده دریافت هرگونه شکایات و گزارشات مردمی است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.