فراخوان جشنواره فیلم و عکس با موضوع نوروز و کووید ۱۹ در خراسان شمالی

مدیر روابط عمومی دانشگاه بجنورد گفت: این جشنواره با هدف ثبت زحمات کارکنان حوزه سلامت در تعطیلات نوروز و در روز‌های مبارزه با ویروس کرونا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، پیمان فیضی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: تمامی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان شمالی بدون هیچ‌گونه محدودیتی و تنها با شرط داشتن یک گوشی که قابلیت عکاسی و فیلم‌برداری دارد، می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

فیضی عنوان کرد: همکاران حوزه سلامت استان آثار خود را تا ۱۵ فروردین ۹۹ از طریق شبکه‌های اجتماعی به شماره ۰۹۳۳۹۸۱۴۴۷۷ ارسال کنند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به این که طبق هماهنگی‌های انجام شده تصاویر ارسالی در این جشنواره هر روز در رسانه‌های استان منتشر می‌شود افزود: عکس‌های ارسالی می‌توانند رنگی یا سیاه و سفید باشند، محدودیتی در ارسال تعداد عکس‌ها وجود ندارد، آثار ارسالی باید با نرم افزار‌های تلفن همراه تا جایی ویرایش شوند که سندیت عکس مخدوش نشود، عکس‌های ارسالی با فورمت JPEG و فاقد لوگو، نوشته و تاریخ باشد.

او اظهار داشت: آثاری که با استفاده از فیلم‌های آرشیوی موجود در فضای مجازی ساخته شده باشند، پذیرفته نمی‌شوند و زمان فیلم‌های متقاضی شرکت در بخش اصلی حداقل ۳۰ ثانیه و حداکثر ۲ دقیقه است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در پایان جشنواره به نفرات برگزیده شده سه نفر در بخش عکس و سه نفر در بخش فیلم جوایزی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.