مردم، تخلفات اقامتی را گزارش دهند

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان با بیان اینکه در حال حاضر ضریب اشغال مراکز اقامتی این استان به صفر رسیده است، گفت: تعطیلی مراکز، نباید به فرصتی برای اجاره منازل شخصی از طرف افراد سودجو به مسافران تبدیل شود .

مردم، تخلفات اقامتی را گزارش دهندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، فریدون فعالی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با اشاره به تعطیلی مراکز بوم گردی، خانه‌های مسافر و مهمانسرا‌های ادارات دولتی، گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، سایر واحد‌های اقامتی استان کرمان نیز با محدودیت در پذیرش مسافر مواجه هستند.

او با بیان اینکه تاسیسات گردشگری استان کرمان، همکاری بسیار مطلوبی در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا داشته اند، افزود: خوشبختانه تا این لحظه گزارشی از مشاهده تخلف در مراکز تحت نظارت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان، دریافت نشده است.

فعالی با تاکید بر اینکه تعطیلی مراکز اقامتی نباید به فرصتی برای اجاره منازل شخصی از طرف افراد سودجو به مسافران تبدیل شود، افزود: از عموم هم استانی‌ها درخواست می‌شود در صورت مشاهده هر گونه تخلف، مراتب را از طریق شماره تلفن‌های ۰۳۴۳۲۸۱۶۵۰۴ و ۰۹۶۲۹ گزارش دهند.

او با اشاره به کاهش بسیار زیاد سفر‌ها در نوروز امسال، خاطرنشان کرد: بدون شک ماندن در خانه، نرفتن به سفر و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا کمک می‌کند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار