جهش تولید چراغ راهنمای مسئولان

درویشی فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: سال جهش تولید هشداری برای همت بیشتر مسئولان وتحقق آن است.

جهش تولید چراغ راهنمای مسئولاندرویشی فرماندار شهرستان اسدآباد در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،با اشاره به اینکه: مقام معظم رهبری برای خط و مشی راهبرد مسیر توسعه و با تدبری بسیار زیبا شعار امسال را مطرح کردند افزود: چند سالی است که رشد و توسعه اقتصادی مد نظر ایشان است که امسال هم برای کاهش مشکلات اقتصادی این موضوع عنوان شد.

او ادامه داد: تحقق شعار تحت عنوان جهش تولید موجب خروج بسیاری از بنگاه‌های تولیدی ازبن بست می‌شود و وضعیت اقتصاد سروسامان خواهدگرفت.

درویشی با بیان اینکه با این عنوان رقابت بین کارخانه‌های تولیدی ایجاد می‌شود کارخانجات تولیدی در ارتقاء هر چه بیشتر و سطح کیفیت تولیدات خود تلاش بیشتری خواهند کرد.

او بیان کرد: به طور حتم این رقابت‌ها موجب افزایش تقاضا و تمایل جامعه در استفاده از تولیدات داخلی بوده و این امر گام بلندی را در جهش و رونق تولید جامعه رقم خواهد زد.

درویشی گفت:باید توجه ویژ‌های به جهش تولید در تمامی بخش‌های جامعه داشته باشیم چرا که تحقق و شکل گیری کامل شعار سال در جامعه علاوه بر شکوفایی اقتصادی با محوریت تولید ملی، ایجاد اشتغال پایدار و نیروی کار در کارخانه‌ها و تولیدی‌های اقتصادی بزرگ و کوچک می‌شود.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.