اجرای پویش نذر همدلی برای عیدانه نیمه شعبان

پویش مهدوی نذر همدلی با محور تهیه و توزیع بسته‌های عیدانه درب منازل به مناسبت ایام نیمه شعبان،به همت مسجد مقدس جمکران در حال اجرا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، پویش مهدوی «نذر همدلی» به همت مسجد مقدس جمکران در آستانه نیمه شعبان، سالروز میلاد باسعادت امام زمان (عج) در حال اجرا است.

امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) در توقیع به شیخ مفید (ره) فرمودند: «اگر شیعیان ما که خداوند توفیق طاعتشان دهد در راه ایفای پیمانی که بر دوش دارند، همدل می‌شدند، میمنت ملاقات ما از ایشان به تأخیر نمی‌افتاد…» این یعنی خیر شیعیان در اجتماع قلبی است نه کثرت عددی.

این پویش درصدد است به دلیل تعطیلی جشن‌های نیمه شعبان برای مقابله با کرونا و قطع زنجیره مبتلایان به این بیماری، جشن ولادت حضرت بقیه الله الاعظم (عج) را به خانه‌های مردم ببرد از این رو، بسته‌های عیدانه شامل پرچم، نبات و نمک تبرکی، شیرینی و شکلات و … تهیه و درب منازل توزیع می‌شود.

هزینه تهیه هر بسته هشت هزار تومان است که علاقمندان به مشارکت در آن می‌توانند از طریق شماره گیری *۷۸۰*۳۱۳# یا واریز نقدی به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۴۳۱۳۱۰۴۳ اقدام کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.