بیشترین نمود ماندگاری را هنر نمایش دارد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: بیشترین نمود ماندگاری را هنر نمایش دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهار محال و بختیاری در آستانه ۷ فروردین روز جهانی تئاتر پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

«بن مایه هر هنری در ذات آن است؛ زیبایی اثر در نوعی از هنر، اسارت را نمی‌شناسد و هر حصاری را از پیش رو برمی دارد و هر مانعی را پشت سر می‌گذارد؛ که هنری چونان تئاتر که مجموع همه هنرهاست بدون جلوه‌های ویژه و جادوگری در نشان دادن زیبایی‌های ذاتی، دست و دل باز و طناز است.

بیشترین نمود ماندگاری را هنر نمایش دارد.

تولیدات این هنر، گاه سال‌ها و قرن‌ها نسل به نسل یکی پس از دیگری دیده می‌شود، چه در تئاتر‌های مدرن و پست مدرن و چه در دیگر تئاترها؛ هنر نمایش محصولی دانشی است، که صاحب و ارباب هیچ قومی و قبیله‌ای نمی‌شناسد و این حاصل قوه عقلانیت بشر است.

تلفیقی از اکسیر خلاقیت‌ها از تمامی قومیت‌ها و اصالت هاست.

در پایان بایستی عنوان کنم که تمامی هنر‌ها دست گرمی است تا بزرگ ترینش یعنی هنر زندگی کردن را یاد بگیریم؛ کافیه امروز را با تمام وجود زندگی کنی، همه چیز را خواهی دید و این هنر جزو هنر راستین نمایش هنری دیگر نمی‌باشد، بر این اساس روز جهانی تئاتر رو به تمامی دوستانی که در صحنه‌ی زندگی، عشق را بازی می‌کنند، تبریک و شادباش می‌گویم و برای تمامی هنرمندان خلاق این عرصه در سال ۱۳۹۹ سالی که به نام «جهش تولید» نامگذاری شده است آرزوی توفیق و بهروزی را از خداوند هنر آفرین خواستارم.»

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار