نادری: در صورت برگزاری لیگ برتر، قهرمان هستیم

محمد نادری، دفاع چپ منتخب سال ۹۸ که در باشگاه پرسپولیس بازی می‌کند، از انگیزه تیم برای کسب چهارمین عنوان قهرمانی گفت.

نادری: در صورتی برگزاری لیگ برتر، قهرمان هستیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد نادری که موفق شد در برترین‌های سال ۹۸ به عنوان بهترین مدافع چپ، منتخب شود؛ درباره منشا انگیزه و حرارت زیاد پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر علی‌رغم قهرمانی در ۳ دوره پیشین و متوالی لیگ برتر، گفت: ما تمام فکرمان متمرکز برای کسب قهرمانی چهارم است. اولین انگیزه ما، هوادارانمان هستند که بسیار حمایتمان می‌کنند و ما مشتاق هستیم که برای بار چهارم، عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب کنیم.

نادری ادامه داد: کادر فنی خیلی خوبی به تیم ما اضافه شد. مطمئن هستم در صورت برگزاری لیگ، قطعا قهرمان می‌شویم. البته به لطف خدا، ۱۰ امتیاز بالاتر از تیم رده دوم جدول هستیم. به امید خدا راه قهرمانی را پیش می‌گیریم.

نادری در واکنش به اقدام خیرخواهانه‌اش در توزیع اقلام بهداشتی برای مقابله با کرونا، تصریح کرد: من نذری داشتم که ادا کردم. از مردم خواهش می‌کنم در خانه بمانند و خطر بیماری کرونا را جدی بگیرند. کادر پزشکی بسیار اذیت شدند. خواهش می‌کنم مردم به فکر سلامتی خود باشند تا این از این شرایط عبور کنیم.


بیشتر بخوانید: الهامی، امتیاز آورترین سرمربی لیگ برتری/ اسکوچیچ، نهم شد



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار