مدیر کل مدیریت بحران خوزستان:

زحمات گرو‌های جهادی و بسیج جامعه پزشکی قابل تقدیر است

کیامرث حاجی زاده گفت: زحمات گرو‌های جهادی و بسیج جامعه پزشکی در روز‌های بحرانی آلوده به ویروس کرونا قابل تقدیر است.

کیامرث حاجی زاده مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان و جانشین استاندار در ستاد پیشگیری و مقابله با بحران خوزستان روز سه شنبه ۵ فروردین ۹۹ در حاشیه بازدید از قرارگاه جهادی شفا و کارگاه تولید مواد ضدعفونی و لباس محافظتی (گان) از سوی این قرارگاه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: امیدواریم با تمسک به اهل بیت عصمت و طهارت بلایا و ویروس کرونا از کشور خارج شود و هر چه سریعتر سلامتی کامل به هموطنانمان که درگیر با این ویروس هستند را شاهد باشیم.

زحمات گرو‌های جهادی و بسیج جامعه پزشکی قابل تقدیر است

او با تقدیر از زحمات گرو‌های جهادی و بسیج جامعه پزشکی در استان در کنار قرارگاه استانی مدیریت ویروس کرونا بیان کرد: همانطوری که در بحران‌های مختلف سپاه پاسداران در استان و به ویژه بسیج جامعه پزشکی در مقابله با اپیدمی‌های احتمالی پس از سیلاب خوب عمل کردند در مقابله با شیوع ویروس کرونا نیز از ساعات اولیه پای کار هستند.

حاجی زاده با اشاره به مصوبه کشوری در خصوص نقاهتگاه‌ها اظهار داشت: براساس این مصوبه نقاهتگاه‌ها بر عهده سپاه پاسداران و بسیج جامعه پزشکی نهاده شده که در حال حاضر نقاهتگاه‌ها در حال تجهیز هستند.

زحمات گرو‌های جهادی و بسیج جامعه پزشکی قابل تقدیر است

مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان ادامه داد: در حال حاضر لوازمی مثل تخت، پوشاک و وسایل مورد نیاز تامین شده و تجهیزات پزشکی آن نیز بنا است با هماهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی استان و همچنین شرکت‌های فولاد و پتروشیمی تهییه و تامین شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: نقاهتگاه‌ها از جمله مکان‌های بسیار مهمی محسوب می‌شوند، چراکه بیماران پس از ترخیص باید ۲ هفته قرنطینه شوند و دوره نقاهت خود را سپری کنند تا به عنوان یک حامل ویروس عمل نکنند و چرخه انتشار ویروس دوباره تکرار نشود.

زحمات گرو‌های جهادی و بسیج جامعه پزشکی قابل تقدیر است

کیامرث حاجی زاده با تاکید بر رسیدگی به مناطق حاشیه‌ای اذعان داشت: گروه‌های جهادی اقدامات خوبی از قیبل تهیه پک‌های بهداشتی و همچنین بسته‌های معیشتی داشته اند، با توجه به تاکید استاندار ما نیز در قرارگاه و ستاد مدیریت بحران پشتیبان آن‌ها خواهیم بود تا بتوانیم اگر در بحث مناطق محروم که کلونی‌های جمعیتی هستند حرکت بسیجی وار و جهادی که سپاه و بسیج جامعه پزشکان شروع کرده را تقویت کنیم و کمک بزرگی به قطع زنجیره کنیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.