فرمانداران بر ممنوعیت تجمع در مراکز تفریحی نظارت جدی داشته باشند

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به تردد‌های غیرضروری در مراکز تفریحی و تجمعی گفت:فرمانداران بر ممنوعیت تجمع در مراکز تفریحی نظارت جدی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی در پانزدهمین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا با اشاره به بی توجهی برخی از افراد در روز‌های گذشته به عدم اجرای تردد‌های غیرضروری بویژه حضور در مراکز تفریحی و تجمعی تصریح کرد: فرمانداران موظف هستند تا نسبت به نظارت بر ممنوعیت تجمع مردم در مراکز تفریحی اهتمام جدی داشته باشند و هرگونه کوتاهی در این زمینه تخلف محسوب می‌شود.

شهریاری  با اشاره به اینکه ۸۰ درصد جمعیت استان تحت پوشش بسیج ملی غربالگری کرونا قرار گرفته است افزود: در این خصوص استان در رتبه نخست کشوری قرار دارد.

او با بیان اینکه برای ثمربخشی بیشتر طرح غربالگری کرونا می‌بایست از طریق داده‌های مخابراتی مکان‌هایی که افراد مبتلا تردد داشته اند شناسایی و ایزوله شوند گفت: این طرح می‌تواند از استان شروع و به عنوان الگو در کشور مطرح گردد تا زنجیره انتقال ویروس به طور کامل قطع شود.

استاندار آذربایجان غربی به فعالیت ادارات تا ۱۵ فروردین نیز اشاره کرد و گفت: به غیر از مشاغل ضروری که این افراد هم می‌بایست بصورت شیفتی در محل کار حاضر شوند مابقی ادارات و دستگاه‌های اجرایی از ۵ تا ۱۰ درصد نیرو‌ها بصورت گردشی استفاده کنند و نیروهائی که ضرورتی به حضورشان نیست در محل کار حاضر نشوند.

انتهای پیام/ ن م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.