آغاز بخش الکترونیک دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان قزوین

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین گفت: بخش الکترونیک دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با ۱۲ عنوان کتاب برای گروه‌های مختلف سنی آغاز شد.

فاطمه محمد بیگی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، اضافه کرد: در بخش الکترونیک دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی کتاب‌های گنبد خورشید، زندگی حضرت معصومه (س)، ۱۰قصه از امام هادی برای گروه سنی ۴ تا ۱۲ سال، کتاب‌های نشانه‌ها قصه‌هایی از زندگی امام رضا (ع)، ستاره من چهل قصه از زندگی امام رضا (ع)، مژده گل داستان‌هایی از زندگی امام هادی (ع) برای گروه سنی نوجوان و کتاب‌های شاهچراغ، بر مدار آفتاب، خورشید رهنمای، امام رضا (ع) و ایران، حکمت‌های نقوی و امام رضا تاریخ و سیره برای گروه سنی جوان و بزرگسال معرفی شده است.

او گفت: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره به سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی به نشانی www.samakpl.ir و یا سایت جشنواره رضوی www.razavi.iranpl.ir مراجعه کنند.

محمد بیگی افزود: فایل الکترونیک کتاب‌های جشنواره در پرتال اداره کل کتابخانه‌های عمومی قزوین و سامانه جشنواره موجود است.

او اضافه کرد: این جشنواره در سه بخش فردی؛ گروهی و خانوادگی برگزار میشود.

محمد بیگی گفت: بخش کودک در سه قالب مسابقه نقاشی؛ فعالیت گروهی؛ پویش کتابخوان؛ بخش نوجوان در بخش‌های ترسیم نقاشی؛ مسابقه چهار گزینه‌ای؛ فعالیت گروهی، پویش کتابخوان و در رده سنی بزرگسالان هم مشارکت به صورت مسابقه چهار گزینه‌ای، پویش کتابخوان و داستانک نویسی است.

به گفته مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین کتاب‌هایی با موضوع حضرت امام هادی (ع) به عنوان بخش ویژه دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در نظر گرفته شده و علاقمندان تا نهم خرداد برای شرکت در این جشنواره فرصت دارند.
انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار