گسیل تمامی امکانات سپاه به مناطق سیل زده در جنوب کرمان

فرمانده سپاه ثارلله استان کرمان از مناطق سیل زده در جنوب استان بازدید کرد.

گسیل تمامی امکانات سپاه به مناطق سیل زده در جنوب کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز در بازدید از مناطق سیل زده شهرستان رودبارجنوب گفت: از روز اول عید با توجه به پیش‌بینی‌ها به همه فرماندهان سپاه در سراسر استان آماده‌باش دادیم به‌خصوص در جنوب کرمان و در غرب استان و در این راستا ۵ قرارگاه تشکیل دادیم و امکانات آماده‌باش بودند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه با قرارگاه خاتم‌الانبیاء در استان و همچنین نیروی زمینی هم هماهنگ شده است، افزود:روز گذشته که سیل در منطقه اتفاق افتاد، اولین کاری که مقرر شد انجام شود این بود که مسیر ورودی آب کنترل و از مردم کمک گرفته شود.

او با بیان اینکه کسانی که لودر و بیل مکانیکی داشتند مسیر آب کهنوج را باز کردند که آب سریعتر از شهر بیرون رود، گفت: شب گذشته که حرکت آب در منطقه رودبار و زهکلوت زیاد شده نیرو‌ها به منطقه اعزام شدند برای کمک به مردم و سر و سامان دادن و اسکان در سوله‌های ورزشی سپاه و خدمات به آن‌ها ارائه شده است.

معروفی با اشاره به اینکه فرمانده کل سپاه نیر در جریان جزئیات حادثه قرار گرفته، افزود: همه دستگاه‌های قرارگاه خاتم آماده برای حرکت به سمت جیرفت و کهنوج و جنوب کرمان هستند و قرارگاه قدس نیز یک دستگاه بولدزر در حال اعزام برای منطقه به همراه امکانات چادر و پتو و مواد غذایی به منطقه دارد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان داشت:دستگاه‌های مهندسی لشکر ۴۱ ثارالله نیز به سمت منطقه در حال حرکت است و یک دستگاه بالگرد از نیروی دریایی هماهنگ کردیم که برای امدادرسانی در کهنوج مستقر می‌شود.

او تصریح کرد: جدای از بحث امدادرسانی به مردم می‌خواهیم ورودی و خروجی‌های آب به سمت را در منطقه نگه داریم و هماهنگی کردیم با مدیریت بحران استان که بالادست ورودی آب را در منطقه برای همیشه اصلاح کنیم که مردم دچار این مشکلات نشوند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار