مرادی: تلاش خود را برای کسب سهمیه المپیک می‌کنم/ انتخاب سرپرست دوومیدانی هوشمندانه صورت گرفت

ملی پوش دوی ۱۵۰۰ متر گفت: همه تلاش خود را می‌کنم تا سهمیه المپیک توکیو را بدست آورم.

امیری: تلاش خود را برای کسب سهمیه المپیک می‌کنم/ انتخاب سرپرست دو و میدانی هوشمندانه صورت گرفتامیر مرادی ملی پوش دوی ۱۵۰۰ متر در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیتش، اظهار کرد: من بعد از مصدومیتی که پشت سرگذاشتم به تدریج پیگیر تمرینات خود هستم تا برای مسابقات مهیا شوم. در حال حاضر تمرین کردن به علت شیوع ویروس کرونا در این شرایط سخت است، اما به طور شخصی زیر نظر مربی‌ام و طبق برنامه تمرین می‌کنم. خوشبختانه مصدومیتم برطرف شده است و مشکلی در این باره ندارم.  

او ادامه داد: خوشبختانه  شرایط به صورتی پیش رفت که بازی‌های المپیک به تعویق بیفتد، ما هم از فرصت استفاده کرده و در مسابقات گزینشی شرکت می‌کنیم و همه تلاش من این است که سهمیه المپیک را بدست آورم. انصراف برخی از کشور‌ها از المپیک باعث می‌شود که این مسابقات از جذابیت برخوردار نباشد و رکورد‌های ورزشکاران پایین بیاید.  

مرادی درباره انتخاب مبینی به عنوان سرپرست فدراسیون دوومیدانی، گفت: به نظرم انتخاب هوشمندانه‌ای صورت گرفت، چون مبینی از بدنه فدراسیون دوومیدانی محسوب می‌شود. به هر حال مبینی می‌تواند شرایط را  تا زمان انتخابات فراهم کند و کار‌ها را براساس اصول پیش ببرد و دوومیدانی را سروسامان بدهد.  

ملی پوش دوی ۱۵۰۰ متر خاطر نشان کرد: دوومیدانی یکی از ورزش‌های پرمدال المپیک است و باید به این رشته ورزشی بیشتر توجه شود، زیرا ما پتانسیل این را داریم که روی سکو‌های مسابقات جهانی قرار بگیریم.  


بیشتر بخوانید: نفرات برتر رقابت های دوومیدانی انتخابی تیم ملی معرفی شدند


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار