انجام بیش از ۲۳ هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی بازار کردستان

رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان از انجام ۲۳ هزار و ۶۱۶ مورد بازرسی از واحدهای صنفی موجود در استان کردستان خبر داد.

انجام بیش از ۲۳ هزار مورد بازرسی از واحدهای صفنی بازار کردستانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فرزاد سردارزاده، رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به اینکه طرح ویژه نظارت و بازرسی بر بازار عید نوروز از اول اسفند سال گذشته در استان آغاز شد، افزود: بازرسی از همه واحدهای صنفی بویژه واحدهای عرضه کننده کالاهای اولویت دار توسط بازرسان سازمان صمت استان انجام شد.

او با بیان اینکه در نتیجه این بازرسی ها یک هزار و ۲۰۰ مورد تخلف احراز و منجر به تشکیل یک هزار و ۲۱ فقره پرونده شد، اظهار داشت: ارزش ریالی این تعداد پرونده‌ تشکیل شده ۱۳ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال است.

سردارزاده از اجرای ۳۷۸ گشت مشترک در این ایام خبر داد و یادآور شد: در این گشت ها ۱۰۱ فقره پرونده تخلفات به ارزش یک میلیارد و ۱۰۵ میلیون ریال تشکیل شد که بیشترین تخلف اقتصادی انجام شده در راستای اجرای این طرح در بازار استان گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و تقلب بوده است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ک

برچسب ها: کرونا ویروس ، بازرسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.