توصیه شاعر و پیشکسوت فرهنگی به مردم؛

ماندن در خانه را جدی بگیریم

نویسنده، شاعر و فعال ادبی چهارمحال و بختیاری گفت: باید توصیه متخصصان، کارشناسان و صاحب نظران را مبنی بر اینکه در خانه بمانیم را جدی بگیریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مرید محمدی نویسنده، شاعر و فعال ادبی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: باید توصیه متخصصان، کارشناسان و صاحب نظران را مبنی بر اینکه در خانه بمانیم را جدی بگیریم.

او افزود: در این میان ما اهالی ادبیات و هنرمندان نیز به عنوان اهالی ذوق و هنر باید پیشروتر از دیگر اقشار جامعه باشیم، ضمن اینکه رسانه‌ها نیز برای تحقق آگاهی بخشی به اقشار مختلف جامعه که در خانه بمانند نقش انکار ناپذیری دارند.

محمدی اضافه کرد: من هم به عنوان عضوی از اصحاب فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری برنامه ریزی کرده ام که در هفته یک تا ٢ بار بنا به ضرورت از خانه خارج شوم، اما به هر حال در خانه نیز اوقات فراغت خود را با نوشتن و شعر می‌گذرانم.

او ادامه داد: در طول تاریخ بار‌ها این اتفاق افتاده و بیماری در جامعه شروع پیدا کرده، در حالی که در سال‌های دور بهداشت و تکنولوژی قوت کنونی را نداشت، با این حال مردم آن دوران توانستند به بیماری‌ها فائق آیند.

محمدی با اشاره به اینکه نباید از بیماری کرونا واهمه داشته باشیم گفت: زندگی همچنان ادامه دارد و نباید شیرینی حیات را در ایام نوروز به تلخی تبدیل کنیم، در واقع از دید و بازدید در این ایام به شدت پرهیز کنیم.

او افزود: عمر روز‌های ظلمانی کرونایی کم است و به امید به خدا در مقابل امید روز‌های روشن و خوشی را نوید می‌دهد، اگر در این ایام مراقب خود باشیم در واقع مراقب دیگران و آشنایان نیز هستیم.

محمدی گفت: مراعات نکردن توصیه‌های بهداشتی در واقع ضرر رساندن به اطرافیان است، در واقع در خانه ماندن و همچنین صرف نظر از مسافرت می‌تواند ضمن مراقبت از خودمان خانواده و اطرافیان و آشنایان را نیز در پناه سلامت نگه دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار