فعالیت شبانه روزی جایگاه های سوخت همدان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: جایگاه‌های عرضه سوخت استان همدان بصورت شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

فعالیت شبانه روزی جایگاه های سوخت همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، امین روستایی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از فعالیت شبانه روزی و مستمر جایگاه‌های عرضه سوخت استان برای خدمت‌رسانی به شهروندان فهیم خبر داد.

او گفت: انبار‌های نفت تدارکاتی موجود در استان دارای ظرفیت خوبی بوده به طوری که علاوه بر تأمین و توزیع بنزین و نفت‌گاز در جایگاه‌های عرضه فرآورده استان همدان، هم‌اکنون به چند استان دیگر کشور نیز سوخت ارسال می‌کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان با بیان اینکه هیچ یک از جایگاه‌های سوخت استان تعطیل نیست، اضافه کرد: با تمام ظرفیت، سوخت‌رسانی در حال انجام بوده و با توجه به ذخیره‌سازی کافی فرآورده‌ها، هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

روستایی تأکید کرد: این منطقه با دقت نظر بر رعایت اصول بهداشتی به عنوان ضامن سلامت همشهریان در مراکز عرضه، نظارت مستمر دارد.

او بیان کرد کرد: اقدامات بهداشتی برای جلوگیری از انتشار بیماری کرونا در جایگاه‌ها بصورت مداوم انجام و از طرف دیگر دستگاه‌های مسئول نیز دائما رصد می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از ابلاغ دستور عمل به مالکان جایگاه‌ها مبنی بر عدم دریافت وجه‌نقد و لزوم پرداخت وجه سوخت فقط از طریق کارت بانکی و دستگاه‌های پوز خبر داد.

روستایی با اشاره به آمادگی خدمت‌رسانی و در مدار بودن یکصد و ۲۲ جایگاه عرضه سوخت استان، خواستار توجه همشهریان به رعایت نکات بهداشتی حین سوختگیری شد.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.