سال ۹۸، خروجی کارخانه آسفالت کرج چقدر بود؟

رئیس اداره تولیدات و کارخانجات سازمان عمران و باز آفرینی فضا‌های شهری شهرداری کرج گفت: بیش از ۲۱۵ هزار تن آسفالت توسط کارخانه آسفالت سازمان عمران شهرداری کرج در سال ۹۸ تولید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، امین صفی ئی، رئیس اداره تولیدات و کارخانجات سازمان عمران و باز آفرینی فضا‌های شهری شهرداری کرج، از تولید ۲۱۵ هزار و ۸۳ تن آسفالت در کارخانه آسفالت این سازمان تا پایان سال ۹۸ خبر داد و گفت: این میزان آسفالت طی تلاش‌ها و زحمات پرسنل کارخانه آسفالت در دو شیفت کاری به صورت مداوم تولید شده است.

او در ادامه افزود: این میزان آسفالت تولیدی به طور مستقیم برای آسفالت، بهسازی و اصلاح معابر و خیابان‌های اصلی و فرعی در سطح مناطق ۱۰ گانه شهرداری کرج مورد بهره برداری قرار گرفته است.

 رئیس اداره تولیدات و کارخانجات سازمان عمران و باز آفرینی فضا‌های شهری شهرداری کرج با اشاره به میزان تناژ تولیدی آسفالت گفت: از این میزان آسفالت تولیدی ۱۵۱ هزار و ۱۴ تن به صورت مکانیزه و مابقی به میزان ۶۴ هزار و ۶۹ تن به صورت دستی در سطح مناطق توزیع شده است.

صفی ئی در پایان افزود: ۵۴۲ تن تراشه آسفالت (آسفالت بازیافتی) در فصل گرم سال در کارخانه آسفالت شهرداری کرج تولید شده که هم در کاهش هزینه‌های نگهداری و هم در کاهش آلایندگی هوا نقش بسزایی داشته است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.