امکان برگزاری جلسات از طریق ویدئو کنفرانس در شهرداری یزد فراهم شد

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یزد گفت: بستر ارتباطی برای ویدئو کنفرانس در مجموعه شهرداری از اسفند ماه پارسال فراهم شده است.

امکان برگزاری جلسات از طریق ویدئو کنفرانس در شهرداری یزد فراهم شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مجید بیکی رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یزد با اشاره به شرایط فعلی کشور در مقابله با بیماری ویروس کرونا و برگزار نکردن جلسات حضوری در ادارات ، گفت: این سازمان امکان برقراری جلسات را از طریق ویدئو کنفرانس فراهم کرده است.

او افزود: با توجه به درخواست شورای اسلامی شهر یزد مبنی بر برگزاری جلسات از طریق ویدیو کنفرانس، زمینه آن فراهم شد و برای اولین بار در جلسه آخر سال ۹۸ شورای شهر این سامانه با موفقیت تست و راه اندازی شد.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یزد ادامه داد: با توجه به آماده سازی سامانه ویدیو کنفرانس و قابلیت های این سامانه که شامل تشکیل گروه های مختلف کاری، اتصال صوتی و تصویری، امکان پرزنت از راه دور، امکان رای گیری و نظرسنجی، محیط وب پویا و غیره می باشد، این آمادگی وجود دارد که جلسات به صورت غیر حضوری در شورای اسلامی شهر یزد و شهرداری استان برگزار شود.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.