نقص بزرگ شهر بروجن نبود کمر بندی است

بروجن به لحاظ استقرار در کریدور شمال به جنوب کشور، به ناچار روزانه پذیرای بیش از ۴۰ هزار دستگاه خودروی سبک و سنگین است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن در نشست با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی شهرستان گفت: جایگاه رسانه‌ها در برقراری ارتباط بین مردم و دستگاه‌های اجرایی، پی گیری مطالبات مردم، هدایت افکار عمومی و تأثیر در تصمیم گیری‌ها بسیار مهم است و اگر با نقد منصفانه و به دور از تخریب باشد می‌تواند در جهت رشد و توسعه شهرستان نقش بسیار مؤثری ایفا نماید.

او در مورد کنترل مبادی ورودی و خروجی بروجن افزود: شهرستان بروجن شش مبدأ ورودی مهم و بزرگراهی داشته و به لحاظ استقرار در کریدور شمال به جنوب کشور، به ناچار روزانه پذیرای بیش از ۴۰ هزار دستگاه خودروی سبک و سنگین است.

ملکی با بیان اینکه نقص بزرگ شهر بروجن نبود کمر بندی است که کنترل تردد را با مشکل مواجه کرده است اضافه کرد: با این وجود کنترل مبادی ورودی و پایش سلامت رانندگان و سر نشینان خودرو‌های با پلاک خارج از استان با قوت در حال انجام است.

او با اشاره به دستور العمل ابلاغی به استانداران سراسر کشور ادامه داد: طبق این دستور العمل بستن محور‌های مواصلاتی و مبادی ورودی شهرستان‌های هم مرز با استان‌های مجاور ممنوع است.

ملکی گفت: تعطیلی بازار، تمام مکان‌های گردشگری، تالاب ها، اماکن فرهنگی و ورزشی، بوم گردی و امامزاده‌ها اقدامات پیشگیرانه در شهرستان بروجن بوده که تا قبل از ابلاغ دستور العمل انجام شد.

او در پایان افزود: اعمال محدودیت‌های اتخاذ شده در سطح شهرستان در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و جلوگیری از ایجاد تجمعات مردمی است.

ملکی اضافه کرد: برای مقابله با ویروس کرونا و عبور از بحران پیش آمده همچنان نیازمند همکاری و مساعدت همه دستگاه‌ها و آحاد جامعه هستیم.

بروجن از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن (شهر بروجن) در فاصله ۶۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.