در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

پرواز به عسلویه از چهار فرودگاه کشور متوقف شد

سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: پرواز‌های رفت و برگشت ساری، رشت، اصفهان و مشهد به عسلویه تا ۲۲ فروردین متوقف شد.

رضا جعفرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه سازمان هواپیمایی کشور تابع دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا است، گفت: در صورتی که این ستاد دستوراتی مبنی بر توقف و یا کاهش پرواز‌ها برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ارائه دهد، اقدامات لازم در این زمینه را انجام خواهیم داد.

سازمان هواپیمایی کشور برای کاهش پرواز‌ها تابع تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا است

او درباره توقف برخی پرواز‌ها به فرودگاه عسلویه گفت: به استناد مکاتبات سازمان هواپیمایی کشوری با سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس که در تاریخ ۴ فروردین ماه ۹۹ انجام شد و طبق تصمیمات گرفته شده ستاد مرکزی مقابله با کرونا، درباره پرواز‌ها به عسلویه، مقرر شد پرواز‌های رفت و برگشت ساری، رشت، اصفهان و مشهد به عسلویه و بالعکس تا تاریخ ۲۲ فروردین ۹۹ متوقف شود.

جعفرزاده تاکید کرد: در این باره مکاتبات لازم با مدیران کل فرودگاه‌های استان‌های خراسان رضوی، اصفهان، مازندران و گیلان انجام شد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری افزود: همچنین با شرکت‌های هواپیمایی که این پرواز‌ها را انجام می‌دهند مکاتبات لازم انجام شد.

گفتنی است، تاکنون پرواز به کیش و قشم طبق دستور مناطق آزاد ممنوع شده و سفر به کیش تنها برای کیشوندان و سفر‌های کاری ضروری در صورت داشتن اظهارنامه امکان پذیر است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار