استفاده از تمام ظرفیت کردستان برای توسعه کشاورزی

استاندار کردستان گفت: رشد و توسعە استان وابستە بە بخش کشاورزی است و از همە ظرفیت‌ها باید برای توسعە کشاورزی استفادە شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،بهمن مرادنیا، استاندار کردستان در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان با بیان اینکه رسالت سنگینی در بخش کشاورزی به عهده ما است، گفت: بخش کشاورزی همواره باید توام با تحول و ایده‌های نو باشد و روند رو به رشد این حوزه نباید متوقف شود.

او ادامه داد: کشاورزان ما علیرغم وجود مشکلات و زمین‌های دیم توانستند رتبه دوم کشور در تولید گندم را حفظ کنند و ما می توانیم با تلاش بیشتر شرایط را بهبود ببخشیم.

استاندار کردستان گفت: ما هم اکنون سالانه ۱۰۰ هزار تن تولید گوشت سفید در استان داریم و مصرف استان ۴۵ هزار تن است که نشان دهنده برنامه ریزی و درایت در این حوزه است.

مرادنیا افزود: سالجاری باید متفاوت از سال قبل باشد واز همه مدیران و کارکنان جهاد کشاورزی می‌خواهم کماکان با روحیه جهادی در تولید پیشقدم و پیشرو باشند.

استاندار کردستان ابراز امیدواری کرد: طرح‌های پیشران کشاورزی شامل افزایش تولید گوشت قرمز، توسعه باغات و تبدیل اراضی دیم به آبی به سرعت محقق شود.

مرادنیا اظهار کرد: مدیران جهاد کشاورزی استان همواره شیوه‌های نوین کشاورزی برای افزایش تولید و درآمد مردم را ترویج کنند و ما نیز از هر تلاشی در جهت رونق بخش کشاورزی دریغ نخواهیم کرد.

در این مراسم از زحمات خالد جعفری تقدیر و محمد فرید سپری در سمت رئیس جهاد کشاورزی استان کردستان معرفی شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.