از رونق به جهش ۲۳/

تسویه به موقع با قطعه ساز، اولین قدم برای جهش تولید است

رئیس انجمن قطعه سازان خودرو گفت: پرداخت به موقع پول قطعه سازان بر روند جهش تولید مؤثر است.

محمدرضا نجفی منش رئیس انجمن قطعه‌سازان خودرو در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شعار امسال با عنوان "جهش تولید" اظهار کرد:  یکی از عواملی که می‌توان در جهت جهش تولید گام برداشت آن است که پول قطعه سازان به موقع داده شود چرا که اگر این پول به موقع تسویه نشود تولید فعلی را از دست خواهیم داد.

رئیس انجمن قطعه سازان خودرو در ادامه گفت: عوامل زیادی برای تحقق این شعار در دستور کار وجود دارد اما قدم اول که می‌تواند ۹۰ درصد در این امر مهم باشد، تسویه به موقع قطعه سازان است.


بیشتر بخوانید: صرفه‌جویی هزار و ۲۰۰ یورویی در خودکفایی داخلی‌سازی قطعات خودرو 


به گفته نجفی منش، اگر این تسهیلات به موقع پرداخت نشود علاوه بر مشکلاتی که برای تولید ایجاد می‌کند، منجر به نارضایتی کارکنان این صنعت به دلیل تأخیر در پرداخت حقوق آن‌ها می‌شود و در نهایت نتایج منفی به همراه خواهد داشت.

رئیس انجمن قطعه سازان خودرو با اشاره به اینکه قدم اول که بتواند تولید را توسعه دهد، نقدینگی است افزود: اگر پول را به موقع به قطعه ساز پرداخت کنند مشکلی در تولید وجود نخواهد داشت.

گفتنی است؛ اگر نقدینگی تأمین شود و فروش با قیمت حاشیه بازار باشد، شرکت‌های خودروسازی می‌توانند پول قطعه سازان را پرداخت کنند. در حال حاضر قیمت مواد اولیه داخلی جهش زیادی داشته است و امیدوار هستیم که دولت بتواند با نظارت دقیق این جهش‌ها را کنترل و به حداقل برسانند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
مجلس ترکیه سربازی رو از ۱۲ ماه به ۶ ماه کاهش داده ولی سربازی در ایران دو سال است و مجلس هیچ قدمی برای رفاه حال سربازان بر نمیداره اصلا این قشر مظلوم فراموش شده ستند!
چرا تو ایران همه به دنباله سو استفاده کردن از همن؟ از ترکیه یاد بگیرید، چرا فقط به فکر منافع خودتانید، پس مردم چی؟
دو سال سربازی که چی؟ سرباز میخواین استخدام کنید هم اشتغال زایی کردید هم به حق کسی اجهاف نکردید
آخرین اخبار