آخرین آمار کرونای استان مرکزی در ۶ فروردین ۹۹

در ۲۴ ساعت گذشته ۳ نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در استان مرکزی فوت کردند.

آخرین آمار کرونای استان مرکزی در ۶ فروردین ۹۹سید محمد جمالیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳ نفر بر اثر ابتلا به ویروس کووید۱۹ در استان مرکزی جان باختند که در مجموع آمار جانباختگان در استان به ۶۷ نفر افزایش یافته است.

جمالیان افزود: از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی ۱۷ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در استان شناسایی شده است و به این ترتیب مجموع مبتلایان به این بیماری در استان به ۹۵۷ نفر رسیده است

او اضافه کرد: از ۱۷ مورد جدید به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳ مورد در اراک، ۲ مورد در دلیجان، یک مورد در تفرش و یک مورد در شازند ابتلا به کرونا داشته ایم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی بیان کرد: خوشبختانه از ابتدای شیوع بیماری در استان مرکزی ۶۲۶ نفر از بیماران کووید۱۹ در استان بهبود یافته اند.

او اضافه کرد: در حال حاضر در بیمارستان‌های استان مرکزی ۱۱۷ بیمار مبتلا به کرونا ویروس بستری هستند که خدمات تخصصی درمانی لازم را دریافت می‌کنند و بقیه در منزل و زیر نظر مراکز درمانی هستند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.