توزیع اقلام بهداشتی به ارزش ۱۵۰ میلیون توسط اوقاف همدان

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان از توزیع اقلام مورد نیاز کادر درمانی توسط اوقاف همدان خبر داد.

توزیع اقلام بهداشتی به ارزش ۱۵۰ میلیون توسط ادراه اوقاف همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام سیدحسن رضوی رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان، با اشاره به اقدامات اداره اوقاف همدان از زمان شیوع ویروس کرونا، بیان کرد: قطعا در این روز‌ها که شرایط کشور متفاوت از سال‌های دیگر است، همه ما قدردان زحمات و خدمات کادر پزشکی و درمانی هستیم، که با گذشتن از جان خود در حال مبارزه با این ویروس منحوس هستند.

او  با بیان اینکه اداره اوقاف شهرستان همچون گذشته وطیفه خود می‌داند که با تمام وجود در خدمت مردم باشد،افزود: اداره اوقاف با تمام وجود در خدمت مردم و خدمت رسانی به جامعه است  و لذا در این راستا، توزیع ماسک، دستکش، کاور، لباس و وسایل مورد نیاز کادر درمانی به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال را در بین این عزیزان در دستور کار خود قرار داده است.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با بیان اینکه این اقدامات منحصر به کادر درمان نبوده، گفت: بیش از ۵۰۰ سبد کالا به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال نیز در این ایام بین نیازمندان توزیع گردیده است.

رضوی گفت: امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان همدان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از ۲۸ اسفند سال گذشته لغایت ۱۵ فروردین امسال تعطیل می‌باشند.

منبع: حوزه

انتهای پیام/ص.ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.