خودرو‌های با پلاک خارج از خوزستان اجازه ورود به استان ندارند

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، از ورود خودرو‌های پلاک غیربومی به استان جلوگیری می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ رضا دولتشاهی رئیس پلیس راه خوزستان به اعمال محدودیت ترافیکی در ورودی‌های استان به ویژه عوارضی پل زال - اندیمشک اشاره کرد و گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، با خودرو‌هایی که بدون دلیل قانع کننده‌ای قصد ورود به خوزستان را داشته باشند طبق قانون برخورد، و اجازه ورود به استان به آن‌ها داده نمی‌شود.

او اظهار کرد: خودرو‌هایی که پلاک خارج از استان را دارند فقط در صورت داشتن برگ ماموریت و بررسی لازم توسط ماموران مستقر در ورودی‌ها اجازه ورود به خوزستان را خواهند داشت.

سرهنگ دولتشاهی بیان داشت: خوزستان یک استان خاص و استراتژیک از نظر اقتصادی، و دارای پایانه‌های مرزی، بنادر و... است و نمی‌توانیم به طور کامل جاده‌های ورودی آن را مسدود کنیم.

رئیس پلیس‌راه خوزستان تصریح کرد: به شهروندان و مسافران توصیه می‌شود با توجه به محدودیت اعمال شده در ورودی‌های خوزستان از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند تا از خطر ویروس کرونا در امان باشند.

او ادامه داد: برخی از مسافران و رانندگان خارج از خوزستان اصرار بی‌مورد برای تردد و ورود به این استان را دارند و در برابر ماموران پلیس مقاومت می‌کنند و گاهی باعث درگیری و توهین می‌شوند که توصیه می‌کنیم همکاری لازم را با ماموران مستقر در ورودی‌ها داشته باشند تا این بیماری ازبین برود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.