تداوم تعطیلی اصناف تا ۱۵ فرورین ماه

 سرپرست فرمانداری ویژه دزفول از تعطیلی اصناف و بازار در این شهرستان برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امید بن عباسسرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: تصمیمات اتخاذ شده از سوی شورای تأمین و ستاد شهرستانی مقابله با کرونا به معنای ایجاد التهاب در جامعه و برهم زدن آرامش مردم نیست بلکه هدف ما افزایش اهتمام مردم نسبت به مقوله پیشگیری و ضرورت مقابله با این ویروس خطرناک است.

او افزود:  تعطیلی تالارها، اماکن ورزشی، آرامستان ها، اماکن تاریخی، فرهنگی و مذهبی در سطح شهرستان تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

بن عباس بیان داشت: بر اساس ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا تعطیلی بازار و تمام اصناف تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد داشت و در صورت نیاز به تداوم تعطیلی، ابلاغیه‌های جدید نیز اطلاع‌رسانی خواهد شد.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول تصریح کرد:  فعالیت هر صنفی که ملزم به تعطیلی است به هیچ عنوان توجیه‌پذیر نخواهد بود و با متخلفان برخورد سخت‌گیرانه می‌شود و سوپرمارکت‌ها، میوه و تره‌بار، نانوایی‌ها، خواربارفروشی‌ها، مراکز فروش مواد شوینده و بهداشتی، مغازه‌های عرضه مرغ، گوشت، ماهی و لبنیات، داروخانه‌ها و مراکز درمانی تنها صنوفی هستند که در این ایام در دزفول اجازه فعالیت دارند.

این مقام مسئول گفت: برخی اصناف و کسبه در راستای اجرای طرح تعطیلی بازار نهایت همکاری را به عمل آوردند، اما در این بین برخی از اصناف با وجود هشدار‌های پیاپی اصرار به ادامه فعالیت داشتند که علاوه بر پلمب این مغازه‌ها، متخلفان به دستگاه قضا معرفی شده و برای آن‌ها پرونده تشکیل شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.