از ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۵۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف بیش از ۲۰۰عدد ماسک فیلتر دار

با بسته خبر‌های انتظامی امروز ۶ فروردین ۹۹ همراه سایت باشگاه خبرنگاران جوان باشید.

ازکشف ۵۰۰ کیلو مواد مخدر تا بیش از ۲۰۰عدد ماسک فیلتر دار در کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،با بسته خبر‌های انتظامی امروز ۶ فروردین ۹۹ همراه سایت باشگاه خبرنگاران جوان باشید.

ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۵۰۰ کیلوگرم موادمخدر

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۵۰۰ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه وانت سایپا و دستگیری یک قاچاقچی در عملیات ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان"قلعه گنج" خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری گفت: در راستای مبارزه شبانه روزی با سوداگران مرگ، تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس شهرستان "قلعه گنج" با همکاری پلیس استان سمنان از قصد اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر به منظور انتقال مواد از مناطق شرقی به دیگر نقاط کشور مطلع شدند.

او افزود: در این رابطه ماموران پس از رصد اطلاعاتی با استقرار در چند نقطه از محور‌های اصلی و فرعی این شهرستان که احتمال عبور قاچاقچیان وجود داشت به یک دستگاه وانت سایپا در یک گذرگاه فرعی در محدوده محور"قلعه گنج-چاه دادخدا"دستور ایست دادند.

سردار ناظری ادامه داد: راننده و سرنشینان این خودرو با مشاهده ماموران از محل فرار و اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کردند و در ادامه پس از مواجهه با آتش پرحجم ماموران با استفاده از عوارض طبیعی محل از دید ماموران خارج شدند.

او با اشاره به کشف ۵۰۰ کیلو و ۵۹۸ گرم تریاک از این خودرو و ادامه تلاش پلیس برای دستگیری قاچاقچیان فراری بیان داشت: در ادامه نیز یک دستگاه خودروی سایپای دیگر که راه پاک کن بود به قصد کمک به قاچاقچیان وارد منطقه درگیری شد که این خودرو نیز با هوشیاری و سرعت عمل ماموران متوقف و راننده آن دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان با قدردانی از همکاری پلیس استان سمنان تصریح کرد: پلیس استان در عرصه مبارزه با موادمخدر علاوه بر توان عملیاتی و اطلاعاتی خود از همپوشانی اطلاعاتی رده‌های انتظامی دیگر نقاط کشور نیز بهره گیری می‌کند که بحمدالله همچون کشف این محموله سنگین، کشفیات بزرگ و عملیات‌های موفق زیادی رقم خورده است.

کشف ۱۰ تن شیرخشک فاقد مجوز در بم

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۱۰ تن شیرخشک فاقد مجوز از یک دستگاه کامیون در محور بم-زاهدان خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری گفت: ماموران پلیس آگاهی به همراه ماموران کلانتری ۱۳ شهرستان "بم" هنگام پایش خودرو‌های عبوری محور "بم-زاهدان"، یک دستگاه کامیون را جهت بررسی متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی انجام شده مشخص شد این کامیون حامل ۴۰۰ بسته پودر شیر خشک صنعتی در قالب پاکت‌های ۲۵ کیلوگرمی به وزن ۱۰ تن شیرخشک فاقد مجوز‌های قانونی و پلمپ گمرکی است که از اصفهان به مقصد زاهدان بارگیری شده است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه ارزش این محموله توسط کارشناسان حدود ۲ و نیم میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف ۱۱۲ کیلو تریاک در سیرچ

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف ۱۱۲ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه خودرو پراید در عملیات ماموران انتظامی بخش شهداد این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ محمدرضا فداء گفت: ماموران پاسگاه عملیاتی سیرچ شهداد این فرماندهی حین گشت زنی هدفمند و نامحسوس در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکوک و دستور توقیف آن را صادر کردند.

او بیان داشت: راننده خودرو بدون توجه به اخطار و ایست پلیس با افزایش سرعت اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و گریز طولانی، نهایتاً عرصه را بر خود تنگ دیده و خودرو را رها و با استفاده از تاریکی شب از محل متواری شد.

سرهنگ فدا با بیان اینکه شناسائی و دستگیری عاملان این مواد توسط پلیس در منطقه ادامه دارد، خاطر نشان کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو ۱۱۲ کیلو تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان افزود: مشارکت مردم و هوشیاری پلیس باعث سلب آسایش اخلال گران امنیت و قاچاقچیان مواد مخدر است.

کشف بیش از هزار ۲۰۰ عدد ماسک فیلتر دار از خودر پارس

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف هزارو ۲۸۵ عدد ماسک فیلتر دار از یک دستگاه خودرو پژو پارس و دستگیری ۳ نفر در عملیات ماموران انتظامی پایگاه امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ محمد رضا فداء گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و به تبع آن فعالیت افراد سودجو و فرصت طلب در جهت فروش ماسک و مواد ضد عفونی کننده و تجهیزات بهداشتی در فضای مجازی، رصد این فضا بطور جد در دستور کار کارشناسان پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

او افزود: با اشراف اطلاعاتی، کارشناسان پلیس امنیت عمومی این فرماندهی، آگهی فروش ماسک فیلتر دار که در فضای مجازی توسط فردی با بالاتر از عرف به فروش می‌رسید دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی با یکسری کار اطلاعاتی این فرد را به همراه دو همدست خود که در سطح شهر کرمان با خودرو در حال فروش ماسک بود را شناسائی و پس از توقیف خودرو راننده و سرنشین خودرو را دستگیر کردند.

امحاء ۴۵ قلیان و پلمب قلیانسرای متخلف در جیرفت

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت از پلمب یک باب قلیانسرا و امحاء ۴۵ حقه قلیان در این شهرستان خبر داد.

 رضا محمدرضایی فرمانده انتظامی جیرفت در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت گزارشات مردمی و اعلام نارضایتی تعدادی از ساکنین محلات جیرفت مبنی اینکه فردی اقدام به راه اندازی قلیانسرا در یکی از نقاط سطح شهر نموده و باعث تشدید خطرات شیوع بیماری کرونا میشود، مراتب در دستور کار قرار گرفت.

او عنوان کرد: قلیانسرای یاد شده به محل پاتوق افراد ولگرد و هنجارشکن تبدیل شده وتردد بی اندازه، آرامش و سلامتی مردم را به خطر انداخته بود.

این مقام انتظامی افزود: مأموران کلانتری ۱۱ با همکاری خوب مردم، قلیانسرای مورد نظر را شناسایی و وارد عمل شدند که مالک قلیانسرا قبل از حضور مامورین باقفل نمودن درب قلیانسرا از محل متواری شد، لذا پس از هماهنگی با مقام قضایی درب قلیانسرا تخریب و تعداد ۴۵ حقه قلیان ومقادیر زیادی وسایل وادوات مصرف قلیان ونیز اسباب لهو لعب کشف شد.

محمدرضایی عنوان کرد: در اجرای دستور مقام قضایی قلیان‌های مکشوفه معدوم و قلیانسرا نیز پلمب گردید، گفت: دستگیری مالک قلیانسرا نیز در دستور کار پلیس قرار دارد.

فرمانده انتظامی جیرفت تصریح کرد: پلیس با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت شهرستان جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با هرگونه فعالیت قلیان سرا‌ها و قهوه خانه‌ها ممانعت خواهد کرد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار