کاهش ۸۰ درصدی فوتی‌ها در جاده ها‌ی همدان

جانشین رئیس پلیس راه استان همدان از کاهش ۸۰ درصدی جان باختگان در محور‌های مواصلاتی این استان خبر داد.

کاهش 80 درصدی فوتی ها در جاده ها ی همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ غلامعلی همایی جانشین رئیس پلیس راه استان همدان گفت: به دنبال شیوع کرونا و کاهش میزان مسافرت‌ها، آمار سوانح جاده‌ای این استان از آغاز طرح نوروزی پلیس راه تاکنون ۶۶ درصد کاهش یافت.

او بیان کرد: ۲۵ اسفند سال گذشته طرح نوروزی پلیس راه آغاز شده و تا پایان ایام نوروز ادامه دارد.

جانشین رئیس پلیس راه استان همدان اضافه کرد: از آغاز این طرح تاکنون یک نفر در سانحه جاده‌ای همدان جان باخت که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۰ درصد کاهش داشته است.

سرهنگ همایی با بیان اینکه ۶۳ تن در سوانح جاده‌ای طرح نوروزی سال گذشته مجروح و مصدوم شدند، گفت: این آمار با ۶۰ درصد کاهش به ۲۵ نفر از ابتدای طرح نوروزی امسال رسیده است.

او بیان کرد: تعداد تصادف‌های خسارتی هم از ۱۱۱ مورد در سال گذشته به ۴۰ سانحه رانندگی تقلیل یافته که در این حوزه نیز شاهد کاهش ۶۶ درصدی هستیم.

جانشین رئیس پلیس راه استان همدان مهمترین علت کاهش سوانح را کاهش سفر‌های برون شهری بیان کرد و گفت: میزان ورود خودرو‌ها به حوزه استحفاظی این استان از آغاز طرح نوروزی تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۵ درصد کاهش داشته است.

همایی داشت: سه میلیون و ۸۴ هزار خودرو از ۲۵ اسفند سال گذشته تاکنون از جاده‌های برون شهری این استان تردد کردند که این آمار در زمان مشابه سال گذشته پنج میلیون و ۶۵۶ هزار دستگاه خودرو بود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ص.ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.