خیرین سلامت به مقابله با ویروس کرونا شتافتند

خیرین کردستانی تاکنون ۳ میلیاردو ۳۶۰ میلیون تومان به بخش سلامت استان جهت مبارزه با کرونا کمک کرده اند.

مهدی علی مسیمرمدیرعامل مجمع خیرین سلامت کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت: با همت عالی خیرین نیک اندیش استان کردستان، طی کمتر از یکماه از شیوع این بیماری تاکنون مبلغ ۳ میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان توسط خیرین سلامت، صنایع، اتاق بازرگانی و سمن‌ها برای خرید تجهیزات پزشکی، تجهیزات حفاظتی کادر درمان، محلول ضدعفونی و بسته‌های حمایتی هزینه شد.

او افزود: در روز‌های سخت مقابله با شیوع ویروس کرونا همراهی، همدلی و همیاری سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت نویدبخش آینده‌ای روشن است و حضور خودجوش و داوطلبانه این عزیزان باعث گردید، صحنه‌های زیبایی از یکدلی و مهربانی را از مردم با فرهنگ استانمان شاهد باشیم.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کردستان اظهارداشت: از حضور ارزشمند خیرین بزرگوار تقدیر و تشکر می‌کنم، امیدوارم که با استفاده از ظرفیت و مشارکت این عزیزان بتوانیم به سهم خود باری از دوش زحمت کشان حوزه سلامت برداریم.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی کردستان تاکنون ۲۹۷ نفر در استان به بیماری کرونا مبتلا شده اند و ۳۴ نفر نیز جان خود را از دست دادند.

ویروس کرونا از اوایل دی ماه در «ووهان» واقع در استان «هوبی» چین پدیدار و با گسترش به اکثر کشور‌ها به یک بحران جهانی تبدیل شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.