استاندار لرستان:

از تجمع افراد در محل‌های پرتردد شهری لرستان جلوگیری می شود

استاندار لرستان گفت: شهرداری‌ها موظف هستند با همکاری دادستانی و نیروی انتظامی از تجمع مردم در فضا‌های پر تردد شهری جلوگیری کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، خادمی استاندار لرستان گفت: شهرداری‌ها موظف هستند با همکاری دادستانی و نیروی انتظامی از تجمع مردم در فضا‌های پر تردد شهری جلوگیری کنند.

سید موسی خادمی روز چهارشنبه در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا لرستان اظهار داشت: پارک‌ها و تفرجگاه‌ها از جمله مکان‌هایی هستند که در صورت تجمع افراد در این مناطق امکان آلوده شدن به ویروس کرونا وجود دارد.

او با تاکید بر اینکه بازار‌های سطح استان بجز فروشگاه‌های مواد غذایی، دارویی و بهداشتی برای جلوگیری از گسترش بیماری کرونا همچنان باید تعطیل باشند افزود: تیم‌هایی متشکل از دادستانی، تعزیرات و اداره صمت بر روند اجرای مصوبه ستاد ملی و استانی باید نظارت کنند و متخلفان را به مراجع قانونی باید ارجاع دهند.

به گفته استاندار لرستان کمیته‌ای نیز با هدف جلوگیری از حضور مردم در روز طبیعت در تفرجگاه‌های سطح استان تشکیل می‌شود.

خادمی گفت: جمعیت هلال احمر استان به عنوان مسئول اکیپ‌های سنجش سلامت باید سریعتر ایرادات موجود را رفع کند.
خادمی اظهار داشت: همچنین فرماندهی انتظامی استان با همکاری دادستان‌های شهرستان‌ها از تردد خودرو‌های پلاک غیربومی که فاقد مدارک اثبات شهروندی استان می‌باشند ممانعت و خودرو را به پارکینگ هدایت می‌کنند.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار