سامانه‌های موشکی یمن تهدیدی برای متجاوزان

یمن آزمایشات جدید سامانه‌های موشکی خود را با موفقیت انجام داده است و این سامانه‌های موشکی به زودی رونمایی و مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، جنبش انصار الله یمن با سامانه‌های جدید موشکی خود ائتلاف متجاوزان سعودی را تهدید کرد.

سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن روز چهارشنبه اعلام کرد این جنبش آزمایشات جدید سامانه‌های موشکی خود را با موفقیت انجام داده است و این سامانه‌های موشکی به زودی رونمایی و مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

سرتیپ یحیی سریع تاکید کرد: در اینجا اعلام می‌کنم نیرو‌های مسلح یمن آزمایش‌های جدید سامانه‌های موشکی را با موفقیت انجام داد و پس از اجرای موفق این آزمایش ها، این سامانه‌ها به زودی و به امید خدا مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن درباره عملیات پهپادی گفت: هواپیما‌های بدون سرنشین طی پنج سال ۴۱۱۶ عملیات نظامی انجام دادند که ۶۶۹ عملیات تهاجمی و ۳۴۰۰ عملیات هم شناسایی بود.

وی همچنین مجموع عملیات مشترک پهپادی و توپخانه‌ای نیرو‌های مسلح یمن را ۷۳ بار (عملیات) ‏‏و عملیات مشترک پهپادی ‏، توپخانه‌ای و موشکی را ۱۱ بار اعلام کرد.

یحیی سریع تاکید کرد در عملیات پهپادی پایگاه‌ها ‏، مراکز نظامی، اهداف مهم و حساس، مراکز تجمع، اردوگاه‌ها، تحرکات و مراکز پشتیبانی دشمن از جمله اهدافی در عمق خاک عربستان و امارات و نیز اهدافی در جبهه‌های داخلی هدف قرار گرفتند. یک عملیات ویژه هم با بیش از ۱۰ پهپاد اجرا شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار