ارتباط ویدئو کنفراس معاون اول رئیس جمهور با استاندار قم؛

هدف دولت تامین و حفظ سلامت مردم در مقابله با ویروس کرونا است

معاون اول رئیس جمهور در گفتگو با استاندار قم از طریق ویدئو کنفرانس گفت: سیاست دولت تامین و حفظ سلامت مردم در مقابله با ویروس کرونا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،جهانگیری که از طریق ویدئو کنفرانس با استاندار قم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مسئولان استان گفتگو می‌کرد با تقدیر از موضع گیری‌های مراجع عظام تقلید در زمینه مقابله با ویروس کرونا و همچنین محدودیت‌های اعمالی در کنترل اجتماعات با هدف قطع زنجیره انتقال این ویروس گفت: امروز کادر بهداشت و درمان در خط مقدم مقابله با این ویروس قرار دارند و با همکاری و همدلی به وجود آمده در بین مسئولان قم شاهد اقدامات مثبتی در زمینه پیشگیری و درمان هستیم.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اتخاذ تدابیر مناسب از سوی وزارت کشور برای کنترل سفر‌ها و محدودیت‌های جدید بیان کرد: این دستورالعمل‌ها در ساعات آینده به استان ابلاغ می‌شود.

جهانگیری با بیان اینکه بعد از تعطیلی نهاد‌های آموزشی و دانشگاه ها، سیاست دولت حضور متناسب با نیاز کارکنان دستگاه‌های اجرایی است افزود: در این زمینه دستورات لازم ابلاغ شده و تا حدی که نیاز مردم تامین شود کارکنان دستگاه‌های اجرایی در محل خدمت حضور خواهند داشت.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه با تدابیر اتخاذ شده ذخایر کالا و اقلام مصرفی مردم تامین شده و نگرانی بابت آن وجود ندارد عنوان کرد: با همت دستگاه‌های متولی و سایل حفاظت فردی متناسب با مصرف مراکز درمانی پیش بینی و در اختیار استان‌ها قرار می‌گیرد.

در این جلسه استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی هم گزارشی از آخرین وضعیت استان، اقدامات انجام گرفته در خصوص کنترل و درمان بیماران ارائه کردند.

معاون اول رئیس جمهور همچنین از طریق ویدئو کنفرانس با روسای بیمارستان‌ های شهید بهشتی و فرقانی هم گفتگو کرد و از نزدیک در جریان روند درمان بیماران بستری در این مراکز و همچنین نیاز‌های حفاظت فردی کارکنان درمانی قرار گرفت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار