ادامه امداد رسانی به سیل زدگان و آغاز موج جدید بارش

مدیر کل مدیریت بحران استان کرمان گفت: همچنان در تلاش برای بهبود وضعیت شهر‌های سیل زده جنوب و شرق کرمان هستیم و هفته آینده موج جدید بارش‌ها استان را در برخواهد گرفت.

ادامه امداد رسانی به سیل زدگان و آغاز موج جدید بارشمجید سعیدی مدیر کل مدیریت بحران استان کرمان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: اکنون با تلاش نیرو‌های امدادی و ستاد بحران استان وضعیت شهر‌های سیل زده در جنوب و شرق استان رو به بهبودی و مطلوب است.

سعیدی افزود: در ادامه اقدامات انجام شده در مناطق سیل زده تا کنون، به هفت منطقه کوهستانی صعب العبوروسه نقطه هم در جنوب در بخش جازموریان دراستان امداد رسانی هوایی انجام شده است.

او بیان داشت: ۱۵۱ خانوار در استان کرمان متاثر از سیل اوایل هفته نیز اسکان اضطراری شده اند.

مدیر کل مدیریت بحران استان کرمان تصریح کرد: ۱۵۵ راه روستایی بازگشایی، آب ۱۷۸ روستا و برق ۲۰۷ روستا وصل شده است و ۲۷۹۹ خانوار هم در کل استان اسکان موقت شده اند.

سعیدی اظهار کرد: همچنین بر اثر سیل در مناطق جنوبی و شرقی ۲۳ دهانه پل در محور‌های الی و شریانی تخریب شده بود که به صورت موقت محور جایگزین در کنار پل‌های تخریبی ایجاد و عبوو مرور موقت انجام میشود.

او گفت: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی کشور، امروز ۷ فروردین آغاز موج جدید بارش به صورت رگباری در استان خواهیم داشت.

سعیدی افزود: طبق این اطلاعیه، طی روز یکشنبه ۱۰ فروردین سامانه بارشی شدید بیشتر نقاط کشور را در برمی‌گیردو استان‌های پر خطر از نظر حجم بارش استان‌های فارس، شرق خوزستان، کرمان و کهگیلویه و بویراحمد خواهند بود که شدت بیشتری را شاهد خواهند بود.

طبق پیش بیی سازمان هواشناسی کشور سامانه بارشی جدید از امروز وارد کشور خواهد شد و در روز یکشنبه از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود که استان کرمان نیز متاثر از این بارش‌ها خواهد بود.

یادآور میشود جلسه ستاد مدیریت بحران استان کرمان پیش از ظهر امروز به صورت ویژه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار