در خواست کمک مجمع خیّران سلامت گیلان از مردم برای مقابله با کرونا

مجمع خیّران سلامت گیلان برای مقابله با شیوع کرونا با اعلام شماره حساب از مردم درخواست کمک کرد.

در خواست مجمع خیّران سلامت گیلان از مردم برای مقابله با کرونابه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، کوچکی نژاد مدیرعامل مجمع خیّران سلامت گیلان گفت: مجمع خیّران سلامت گیلان با اعلام شماره حساب ۶۹۸۷۰۱۸۴۷ به شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۶۲۷۰۰، از هموطنان به خصوص همشهریان گیلانی خواست تا در این مبارزه نفس گیر، با واریز کمک‌های نقدی خود، یاریگرشان باشند.

او افزود: مبالغ واریزی به حساب این مجمع، برای تهیه و خریداری تجهیزات و وسایل مورد نیاز بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی برای مقابله با بحران کرونا صرف می‌شود.

مدیرعامل مجمع خیّران سلامت گیلان گفت: با کمک‌های مردم خیّر گیلان تاکنون وسایل حفاظتی پزشکان و پرستاران تهیه و ۳۰ دستگاه اکو کاردیوگرافی، دستگاه رادیولوژی پرتابل، دستگاه تنفسی و کمک تنفسی خریداری و به بیمارستان‌های استان اهدا شده است.

کوچکی نژاد همچنین از خریداری یکدستگاه بیماربر الکتریکی به مبلغ ۱۴۰ میلیون تومان و تامین غذای پرسنل بیمارستان رازی با حدود ۸۰ میلیون تومان هزینه خبر داد.

او ضمن تقدیر از اقدامات خداپسندانه خیّران سلامت و کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم، ابراز امیدواری کرد با کمک خیّران، بتوانیم در مبارزه با این بیماری سربلند بیرون بیاییم.

 

انتهای پیام / ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.