جلوگیری از تردد خودرو‌های شخصی در محور کوهسرخ

فرماندار کاشمر گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی، در محور خروجی به سمت کوهسرخ مستقر و از تردد خودرو‌ها در مسیر شصت دره جلوگیری می‌ کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسلم ساقی فرماندارکاشمر در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی تا اطلاع بعدی در محور خروجی به سمت کوهسرخ مستقر و از تردد خودرو‌ها در مسیر شصت دره جلوگیری می‌ کند.

او ادامه داد: مردم بخش کوهسرخ در صورت احراز هویت و تاکید بر اینکه حق اتراق در محور را ندارند مجاز به سمت ریوش می‌باشند.
 
فرماندار کاشمر گفت: مامورین پلیس راه در محور بصورت گشت ثابت و سیار فعال می‌باشند و چنانچه افرادی در مسیر و در حاشیه رودخانه اتراق نمایند، در مرحله اول اقناع خواهند شد که محل را ترک نمایند و در صورت عدم توجه نسبت به اعمال قانون، اقدام و  خودرو تا پایان تعطیلات نوروز به پارکینگ هدایت خواهند شد.

ساقی با بیان اینکه فضای مجازی در حال رصد وکنترل است افزود: در فضای مجازی عده‌ای به دنبال نقادی هستند و این یک امر اجتناب ناپذیر است و ما از نقد سازنده استقبال می‌کنیم، ولی نقادی با تخریب متفاوت است و نظرات مخرب تاثیر منفی بر روند خدمت رسانی شهرستان به ویژه کادر بهداشت و درمان خواهد داشت.

او با اشاره به اینکه تعطیلی‌ها صنوف براساس دستورات دادستانی تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت تصریح کرد: صندوق‌های قرض الحسنه بر اساس تصمیمات استانی و دستورات دادستانی تعطیل شد و همچنین تفرج‌گاه‌های عمومی تا پایان تعطیلات، تعطیل خواهند بود.

فرماندار کاشمر گفت: جزء اولین شهرستان‌هایی بودیم که غربالگری و تب سنجی را انجام دادیم و در حوزه اقلام درمانی به نسبت وضعیتمان بهتر است و از تمام ظرفیت‌ها برای تامین اقلام مورد نیاز شهرستان استفاده شده تا در این زمینه کادر بهداشت ودرمان کمبودی نداشته باشند.

ساقی با اشاره به اینکه شهرستان ما یکی از شهرستان‌های پیشرو در بحث پیشگیری و مقابله بوده و کلیه اقدامات در حوزه شهرستان بصورت سازمان یافته انجام شده، افزود: نمی‌توانیم سلیقه‌ای و شخصی تصمیم بگیریم و همه اقدامات صورت گرفته شده بر اساس پروتکل‌های تعریف شده و شیوه نامه‌های ابلاغی انجام شده است.

او با بیان اینکه همکاری بسیج فوق العاده بوده و درکمیته مردمی ستاد اقدامات خوبی انجام شده ادامه داد: قطعا بعد از کرونا در حوزه اجتماعی مباحثی مطرح خواهد بود و نگرانی‌هایی در این زمینه وجود خواهد داشت که باید کمیته مشاوره با مشارکت بهزیستی و مشاوران و روانشناسان برای ایجادفضای آرامش روحی و روانی مردم تشکیل شود.

انتهای پیام// م. د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جعفردهقان
۲۲:۱۰ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
میتوانیم8فروردین باپلاک مشهدواردکاشمرشویم