فغانی: مهاجرت به استرالیا سخت‌ترین تصمیم زندگی‌ام بود/ درمورد اختلافاتم با قلعه‌نویی صحبتی ندارم

داور بین‌المللی فوتبال کشورمان گفت: مهاجرتم به کشور استرالیا برایم متفاوت‌ترین سال زندگی‌ام را رقم زد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا فغانی داور بین‌المللی فوتبال کشورمان، گفت: در سال ۱۳۹۸ مهاجرتم به کشور استرالیا برای من متفاوت‌ترین سال زندگی‌ام را رقم زد و به لطف خدا از شرایطی که دارم راضی هستم. این سخت‌ترین تصمیم زندگی‌ام بود، ولی شرایط زندگی‌ام در این مدت خوب پیش رفت.

فغانی: /مهاجرت به استرالیا برایم سخت‌ترین تصمیم زندگی‌ام بود/در مورد اختلافاتم با امیر قلعه نویی هم صحبتی ندارم

فغانی ادامه داد: به آن هدفی که می‌خواستم در زندگی‌ام باشد رسیدم و موفقیت‌هایی را که دوست داشتم، کسب کردم. در استرالیا زمان بیشتری را برای کنار خانواده بودن دارم. من اینجا فیلم‌های ایرانی را دنبال می‌کنم و هر چند که اینجا همیشه درگیر کارهایم هستم و شرایط خیلی برایم آسان و مهیا نیست، اما نظم بیشتری را در کارهایم  احساس می‌کنم.

داور بین‌المللی فوتبال کشورمان افزود: در کارهایم با مشکلی روبه‌رو نیستم و تمام‌وقت مشغول کار کردن هستم. من به کارم علاقه دارم و اگر فرصتی برای بازگشت به زمان گذشته و انتخاب دوباره مسیر زندگی‌ام وجود داشت، باز قضاوت فوتبال را انتخاب می‌کردم چراکه به هدفی که می‌خواستم از این راه رسیده‌ام.

فغانی بیان کرد: به پول فکر آنچنانی نمی‌کنم و تمرکزم روی کارهایم است. در سال‌های اخیر عادت کرده‌ام مدام درگیر قضاوت فوتبال باشم و امسال هم همین برنامه مثل سال‌های قبل برایم وجود داشت.

فغانی در پایان گفت: سال ۹۸ با بقیه سال‌ها برایم تفاوت عمده‌ای نداشت. اگر هم بخواهم دروغ سیزده‌ای بگویم، این است که، ممبینی رئیس کمیته داوران می‌شود. در مورد اختلافاتم با امیر قلعه‌نویی هم صحبتی ندارم و سعی میکنم در طول عید بیشتر عیدی بگیرم تا عیدی بدهم.


بیشتر بخوانید:سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از قرنطینه خارج شد + عکس


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عادل
۰۰:۲۷ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
سلام ماترک زبانهافغانی را به خداسپرده ایم ان شاءالله اگرخدایی هست که حتماهست دریک جای مناسب اورابه زمین خواهدزد