اطلاعیه سپاه، ولی عصر (عج) خوزستان به مناسبت روز پاسدار

سپاه، ولی عصر (عج) خوزستان با صدور اطلاعیه‌ای یکم شعبان روز پاسدار را تبریک گفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سپاه، ولی عصر (عج) خوزستان با صدور اطلاعیه‌ای یکم شعبان روز پاسدار را تبریک گفت.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اطلاعیه سپاه، ولی عصر (عج) خوزستان به مناسبت روز پاسدار

سپاه پاسداران به فضل الهی همچنان یک هدیه الهی به ملت ایران است. این تشکیلات مبارک هدیه‌ای به تاریخ ایران است و برکات ان برای این کشور ماندگار و همیشگی است. مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مد ظلله العالی)

سوم شعبان المعظم و میلاد با برکت سرور و سالار شهیدان حضرت حسین بن علی (ع) تولد مبارکی است که امام عارفان و مقتدای انقلاب حضرت امام خمینی (ره) به میمنت حماسه سازی و پاسداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از مکتب اسلام از آن به عنوان روزپاسدار یاد نمودند.

آن بزرگ مرد با درایت وروشن بینی انقلابی اش، بانامگذاری این روز فرخنده به روز پاسدار در حقیقت راه و روش پاسداری و اقتداء به سیره امام سوم شیعیان را برای پاسداران تا ابد مشخص و روح‌های استوار و دل‌های گرم و پر از ایمان جوانان ومومن پاسدار را صیقل داد.

سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستان با تبریک خجسته زادروز حضرت امام حسین (ع)، قمر بنی هاشم (ع) و حضرت سجاد (ع) به پاسداران و جانبازان سرافراز انقلاب اسلامی و تعظیم به مقام شامخ شهیدان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرده است: سپاه رشد، پویایی و با لندگی خود که در عرصه‌های سخت و پر خطر رویارویی با دشمنان انقلاب و نظام اسلامی بدست اورده است را مرهون اطلاعت از ولایت فقیه و اجرای فرامین و منویات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری آیت امام خامنه‌ای عزیز (مد ظلله العالی) و نیز پشتوانه مردمی خود می‌داند و با تاسی به توصیف مسئولیت اور بنیان گذار جمهوری اسلامی که " اگر سپاه نبود، کشور هم نبود" همراه با ارتش غیور و دلاور و سایر نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی در دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور و تامین امنیت و دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی و ایران عزیز لحظه‌ای دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.