تلاشگران جبهه درمانی جهادگران واقعی امروز هستند

امام جمعه موقت زرند در جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا از همه کسانی که این روز‌ها در خط مقدم پیشگیری و کنترل بیماری کرونا به طور شبانه‌روزی تلاش می‌کنند قدردانی کرد.

تلاشگران جبهه درمانی جهادگران واقعی امروز هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حجت الاسلام محمدی امام جمعه موقت زرند در جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا از پزشکان، پرستاران و کارکنان درمانی و همه کسانی که این روز‌ها در خط مقدم پیشگیری و کنترل بیماری کرونا به طور شبانه‌روزی تلاش می‌کنند و از جان و زندگی خود می‌گذرند و برای درمان بیماران با وجود همه شرایط سخت و تهدید‌ها جهاد گونه تلاش دارند، قدردانی کرد.

او‌ گفت: جهاد فقط در جبهه و جنگ نیست. هر فردی که در خط مقدم مبارزه با هر تهدیدی علیه مردم ایران تلاش می‌کند، جهادگر است و مردم شهرستان زرند، نیرو‌های خط مقدم مجموعه سلامت این شهرستان را همانند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس دوست داشته، حمایت کرده و برایشان دعا می‌کنند. امام جمعه موقت زرند گفت برخورد لازم میدانم از تلاش جهادی پرستاران، پزشکان و پرسنل درمانی و مدیران دستگاه‌های اجرایی و اعضای محترم ستاد پیشگری از ویروس کرونا تشکر و قدردانی کنم.

امام جمعه موقت زرند از مردم خواست در این شرایط با مجموعه بهداشت و درمان و ماندن در خانه همکاری جدی را داشته باشند و بار دیگر از مردم می‌خواهم برای شکست ویروس کرونا به توصیه‌های بهداشتی و درمانی ماندن در خانه توجه ویژه داشته باشند و از سفر، دید و بازدید و مراودات در این روز‌ها تا ریشه کن نمودن ویروس کرونا خود داری نمایند.

حجت الاسلام محمدی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا مصوباتی در راستای پیشگیری از این ویروس در ستاد کرونا این شهرستان با حضور جمعی از مدیران اجرایی مصوب شد، که ضمن تشکر از مدیرانی که جهاد گونه در این امر واجرای مصوبات فعالیت داشتند ازمدیرانی که بدون توجه به اجرایی شدن مصوبات به حاشیه‌ها پرداخته انتقاد نمود و با توجه به اینکه مصوبات ستاد کرونا شهرستان زرند لازم اجرا است افزود هیچ گونه کم کاری از مسئولین مربوطه در این راستا پذیرفتنی نیست.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار