غربالگری بیش از ۲۰۰ هزار نفر در ورودی‌های همدان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان از غربالگری ۲۸۸ هزار و ۶۰ نفر از ابتدای اجرای طرح غربالگری تیم های هلال احمر در ورودی های همدان تا کنون خبر داد.

غربالگری بیش از ۲۰۰ هزار نفر در ورودی‌های همدانبهروز کارخانه ای مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان ، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،با اشاره به اینکه بیشترین میزان غربالگری مربوط به ایستگاه های مستقر در عوارضی همدان - ساوه با ۸۹ هزار و ۸۷۸ نفر و پس از آن ورودی اراک - ملایر با ۶۱ هزار و ۸۲۷ نفر و پلیس راه رزن - قزوین با ۳۸ هزار و ۵۲۲ نفر است.

او اظهار داشت: در جریان این غربالگری ها ۲۵۳ فرد دارای علائم کرونا از جمله تب شناسایی شدند که بیشترین مورد مربوط به ورودی ملایر - اراک با ۱۳۰ مورد، ورودی شهر بهار با ۴۲ مورد و ورودی شهر درگزین با ۳۵ مورد بوده است.


کارخانه ای بیان کرد: از ۲۵۳ فرد علامت دار ۳۵ نفر به مراکز درمانی ارجاع داده شدند که بیشترین میزان با ۱۹ نفر مربوط به ورودی شهر درگزین است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان افزود: ۸۱ نفر از کارکنان امداد و نجات، معاونت بهداشت و درمان، سازمان جوانان و داوطلبان به همراه یک هزار و ۱۸۸ نیروی داوطلب در ایستگاه های سلامت مستقر بوده و کار پایش و غربلگری را عهده دار هستند.
انتهای پیام/ج

برچسب ها: هلال احمر ، غربالگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.