در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

هیچ دستوری برای مسدود کردن راه‌ها به ما ابلاغ نشده است

رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: دستوری مبنی بر مسدود کردن جاده‌ها از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا به ما ابلاغ نشده است.

علی اکبر آشوری رئیس سازمان مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار  راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه هیچ دستوری مبنی بر بسته شدن و یا مسدود کردن راه‌های کشور از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا به ما ابلاغ نشده است، گفت: تمامی دستورات برای بسته شدن راه‌های کشور از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا به ما ابلاغ می‌شود و در این زمینه باید وزارت کشور و یا وزارت راه وشهرسازی همکاری کنند و در صورتی که دستوری در این حوزه به ما ارائه شود همکاری‌های لازم را با تمامی بخش‌ها برای قطع زنجیره کرونا انجام خواهیم داد.


بیشتر بخوانید: وضعیت آب‌وهوا و محور‌های مواصلاتی کشور در ۷ فروردین 


رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور بیان کرد: میزان تردد‌ها در جاده‌های کشور نسبت به سال گذشته  بسیار زیاد کاهش یافته است، اما برای قطع این زنجیره باید میزان تردد‌ها کاهش بیشتری یابد.

آشوری درباره آمار تردد‌های بین شهری هم گفت: طبق دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا تمامی آمار‌ها برای تردد خودرو‌ها به این ستاد ارائه می‌شود.

آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۳۲۰ ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری، ۱۱.۵ درصد افزایش تردد را نسبت به روز قبل نشان می‌دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۲.۵ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۸ الی ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۴ الی ۵ صورت پذیرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار