"با قرآن در خانه", مسابقه ای برای انس با آیات الهی

مدیر امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت:مسابقه قرآنی «با قرآن در خانه» ویژه روز‌های ماه مبارک شعبان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مسماریان مدیر امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، با تبریک فرا رسیدن سال نو و اعیاد شعبانیه گفت: فصل بهار و زنده شدن طبیعت دربردارنده پیام‌های بیشماری برای همه‌ی انسان‌هاست و یادآور این است که ما نیز همچون طبیعت باید به نوعی خود را نو کنیم، در مسائل معنوی تقویت شویم و انس و تدبرمان را با آیات نورانی قرآن بیش از گذشته کنیم.


او با اشاره به اینکه روز‌های خانه‌نشینی و دوری از محیط‌های اجتماعی فرصت خوبی برای خلوت کردن با خدا و سر زدن به کتاب آسمانی اوست، اظهار داشت: به همین بهانه به همت ادارۀ امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، مسابقه‌ای با عنوان مسابقه‌ی «با قرآن درخانه» طراحی شده است.

مدیر امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه این مسابقه از هفتم فروردین ماه مصادف با آغاز ماه شعبان برگزار می‌شود، افزود: هدف از برگزاری این مسابقه این است که این روز‌ها با قرآن در خانه بمانیم، کمی بیشتر با آیات الهی آشنا شویم و در کنار این توفیق عظیم، جایزه هم برنده شویم.

مسماریان در خصوص چگونگی برگزاری مسابقه گفت: این مسابقه از طریق شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود، هر ۵ روز سراغ ۵ جزء از قرآن کریم می‌رویم و در هر روز ۵ سوال مطرح می‌شود.

او افزود: افراد برای شرکت در این مسابقه باید با مراجعه به کانال @quran_home در یکی از شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، تلگرام، ایتا، سروش، بله، ویسگون و یا گپ در قسمت توضیحات کانال به سؤالات مطرح شده پاسخ دهند.
مدیر امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به اینکه برای پاسخگویی به سؤالات ساعات خاصی مشخص شده است، اظهار داشت: زمان پاسخ به سوالات از ساعت ۱۷ هر روز تا ۸ صبح روز بعد می‌باشد و رأس ساعت ۸ صبح مدت پاسخگویی به سؤالات مسابقه تمام و پاسخ سوالات در کانال منتشر می‌شود.

مسماریان افزود: هر روز ساعت ۱۲ ظهر اسامی برندگان مسابقۀ روز قبل در کانال @quran_home اعلام می‌شود.

او با بیان اینکه هر روز ۵ نفر از برندگان مسابقه‌ی «با قرآن در خانه» جایزه دریافت می‌کنند، اظهار داشت:. ۴ نفر از میان افرادی که به هر ۵ سوال پاسخ صحیح داده‌اند، انتخاب می‌شوند و نفر پنجم از میان همۀ شرکت‌کنندگان در مسابقۀ آن روز انتخاب می‌شود.

مدیر امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان افزود: در صورتی که تعداد شرکت‌کنندگان مسابقه بیشتر شود، جوایز به تعداد بیشتری تعلق خواهد گرفت از این رو از دوستان و اعضای خانواده دعوت کنید در این مسابقه شرکت کنند تا علاوه بر استفاده آن‌ها از این فیض قرآنی، شانس برنده شدن بیشتری داشته باشید.

مسماریان در پایان بیان کرد: لازم به ذکر است در پایان مسابقه از میان کسانی که بیشترین پاسخ صحیح را داده باشند، به سه نفر به قید قرعه نفری ۵ میلیون ریال جایزه تعلق خواهد گرفت.
 
انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.