فرماندار ویژه آبادان؛

مبادی ورودی و خروجی آبادان راس ساعت ۱۸ جمعه ۸ فروردین ۹۹ کاملا بسته خواهد شد

فرماندار آبادان گفت:آبادانی‌هایی که خارج از شهر هستند ۲۴ ساعت زمان دارند به شهر برگردند.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سید زین العابدین موسوی، معاون استاندار و فرماندار آبادان در نشست ستاد مقابله با کرونا با بیان اینکه شهرستان آبادان تا کنون ۴۱ بیمار مبتلای قطعی به کرونا و ۳ جان باخته دارد،این آمار می توانست بیشتر باشد اگر تدابیر سخت گیرانه اعمال نمی شد گفت:فردا جمعه راس ساعت ۱۸ ورود و خروج به شهرستان آبادان ممنوع می شود.

او   افزود:صاحبان خودروهای میهمان در آبادان مبلغ ۵۰۰هزار تومان جریمه و خودروی آن ها یک ماه در پارکینگ توقیف می شود.

فرماندار آبادان  ادامه داد:توصیه اکید  میکنیم مسافری از طریق فرودگاه آبادان وارد شهر نشود و اگر به آبادان سفر کنند باید یک هفته در آبادان در قرنطینه بمانند.

موسوی با اشاره به اینکه دستگاه های خدمت رسان با تمام توان باید پای کار و خدمت رسانی به مردم باشند افزود:مردم مدام نسبت به جمع آوری نشدن زباله و نخاله های ساختمانی در شهر اعلام نارضایتی می کنند و شهرداری باید خدمات در این زمینه را افزایش دهد.

او گفت:به سبب اعمال تدابیر سخت گیرانه برای مقابله با کرونا در آبادان برنامه داریم کنترل و پایش محله به محله را نیز انجام دهیم.

فرماندار آبادان افزود:در روزهای قرنطینه ورودی های آبادان از سمت خرمشهر نیز به شدت کنترل میشود.

موسوی گفت:تاکسی های شهری در روز و شب های قرنطینه اجازه فعالیت ندارند،اما برخی تاکسی تلفنی ها در موارد ضروری مجوز فعالیت خواهند داشت.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.