رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود خبر داد؛

بهبود ۲۵۲ بیمار کرونایی در شاهرود

رضا چمن با بیان اینکه تست کرونای ۳۳۴ نمونه آزمایشگاهی در شاهرود و میامی مثبت شده است، گفت: از این بین تا کنون ۲۵۲ نفر بهبود یافته و مرخص شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه تست کرونای ۳۳۴ نمونه آزمایشگاهی در شهرستان‌های شاهرود و میامی مثبت اعلام شده است، گفت: خوشبختانه شاهد بهبودی ۲۵۲ بیمار کرونایی در این دو شهرستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بوده‌ایم.

او همچنین به اجرای طرح غربالگری در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود نیز اشاره کرد و ابراز داشت: ۶۸ درصد معادل ۱۸۲ هزار نفر از جمعیت تحت پوشش این دانشگاه در شاهرود و میامی تاکنون غربالگری شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود همچنین گفت: اطلاعات ۸۰ درصد از داوطلبانی که اطلاعات خود را در سامانه ارزیابی وزارت بهداشت در حوزه شهرستان‌های شاهرود و میامی ثبت کرده بودند از سوی کارشناسان بهداشت و سلامت پیگیری شده است.

چمن از مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی خواست تا با تکمیل اطلاعات خود در سامانه salamat.gov.ir به حفظ سلامت خود، خانواده و اطرافیان کمک کنند و گفت: این امر می‌تواند اطلاعات خوبی را از نمای کلی شهرستان‌های شاهرود و میامی در اختیار ما بگذارد.

او همچنین از انتخاب وزیر ارتباطات به عنوان وزیر معین استان سمنان و دانشگاه‌های علوم پزشکی شاهرود و سمنان در موضوع کرونا خبر داد و ابراز کرد: امروز پنج شنبه نشست ویدئوکنفرانسی ما با آذری جهرمی درباره کرونا برگزار و وی در جریان اقدامات صورت گرفته قرار گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود همچنین درباره مهمترین مباحث مطرح‌شده در جلسه با وزیر معین کرونا در استان سمنان، توضیح داد: تقلیل کارکنان ادارات به یک سوم تا نیمه اردیبهشت ماه، استمرار تعطیلی مراکز آموزشی، ممنوعیت برگزاری مجالس و محافل و همچنین نماز‌های جمعه و جماعات از جمله مباحث مطروحه در دیدار ویدئوکنفرانسی با آذری جهرمی بود.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار