فرماندار سمنان:

پارک‌های سطح شهر سمنان تعطیل شدند

سید عباس دانایی درباره آخرین تصمیمات ستاد مقابله با کرونای شهرستان سمنان گفت: تمام پارک‌های سطح شهر تا اطلاع ثانوی برای مقابله با ویروس کرونا تعطیل خواهند بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید عباس دانایی فرماندار سمنان در حاشیه نشست ستاد مقابله با کرونای شهرستان سمنان که با حضور ویدئوکنفرانسی وزیر ارتباطات در فرمانداری برگزار شد با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سطح شهرستان سمنان، گفت: تاکنون هشت مرحله ضدعفونی در سطح شهرستان سمنان برای مقابله با کرونا انجام‌شده و این کار همچنان تداوم هم خواهد داشت.

او افزود: برای مقابله با بیماری کرونا و همچنین جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری، تمام پارک‌های سطح شهر سمنان از امروز پنج شنبه هفتم فروردین‌ماه ۹۹ تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

فرماندار سمنان درباره دیگر اقدامات صورت گرفته به موضوع ثبت مشخصات تمام مسافران و وسایل نقلیه در ورودی‌های شهر سمنان اشاره کرد و گفت: این امر با همراهی هلال احمر، ناجا، شبکه بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی سمنان و غیره صورت می‌گیرد.

دانایی به شناسایی و برخورد جدی با واحد‌های صنفی متخلف و غیر ضرور با هماهنگی صنعت معدن و تجارت و اتاق اصناف نیز اشاره کرد و گفت: فعالیت واحد‌های صنفی عرضه خدمات ویژه از جمله تعمیرگاه‌های موبایل و مکانیک و غیره با هماهنگی اتاق اصناف بر اساس فهرست کشیک روزانه صورت می‌پذیرد.

او از غربالگری بیش از ۸۰ درصد مردم شهرستان سمنان خبر داد و ابراز کرد: مرکز سلامت مهر سمنان برای غربالگری و ارائه خدمات رایگان از جمله دارو به بیماران مشکوک به کرونا از ساعت هشت صبح لغایت ۱۲ شب آمادگی دارد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.