ادامه غربالگری مردم در سایت سلامت

۶۴ درصد جمعیت زنجانی‌ها در سایت سلامت ثبت نام کردند.

ادامه غربالگری مردم در سایت سلامتبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: تا کنون ۶۸۸ هزارنفر از مردم این استان با ثبت نام در سایت سلامت غربالگری شدند.

دکتر قزلباش افزود: این تعداد ۶۴ درصد جمعیت و حدود ۵۸ درصد خانوار‌های این استان را شامل می‌شود.

او اضافه کرد: این غربالگری به شناسایی ۹ هزارو ۷۵۶ نفر بیمار مشکوک به کرونا منجر شد که از  این تعداد ۲ هزارو ۲۳۷ نفر به پزشک ارجاع و یک هزار و ۷۵۶ نفر نیز در بازنگری انجام شده فاقد مشکل تشخیص داده شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان ادامه داد: نکته مهم توجه به خانواده‌ها و افرادی است که از استان‌های دیگر به این استان وارد شده اند که هم اکنون ۶ هزار و ۳۰۸ نفر از زنجانی‌های ساکن در دیگر مناطق کشور تحت کنترل سیستم بهداشتی و درمانی این استان قرار گرفتند و به عبارتی در قرنطینه هستند.

او خاطرنشان کرد: در مناطق مختلف استان نیز پنج هزار ۵۱۲ نفر مشکوک به کرونا تحت قرنطینه قرار دارند و در این میان از هم استانی‌ها درخواست می‌شود که هر چه سریعتر به سایت salamt.gov.ir مراجعه کنند و خود و اعضای خانواده را مورد ارزیابی قرار دهند تا از وضعیت سلامتی خود و آن‌ها مطلع شوند.



انتهای پیام/ا

برچسب ها: غربالگری ، کرونا ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.