وضعیت وخیم بیمارستان‌های نیویورک به خاطر کرونا

بیمارستان المهرست در نیویورک آمریکا درپی گسترش شیوع کرونا در ایالات متحده به کانون فاجعه در تبدیل شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، وضعیت بیمارستان‌های نیویورک آمریکا درپی گسترش شیوع ویروس کرونا در ایالات متحده به قدری وخیم است که بیمارستان اِلمهِرست در این شهر با افزایش شمار مبتلایان و قربانیان به کرونا به کانون فاجعه در پایتخت اقتصادی آمریکا تبدیل شده است.

یکی از پرستاران این بیمارستان اعلام کرد تنها در یک شبانه روز، ۱۳ نفر که مبتلا به کرونا بوده‌اند فوت کرده‌اند. سخنگوی این بیمارستان نیز گفت که تعداد قربانیان کرونا در این مرکز مساوی با افرادی است که در بخش ICU آن بستری هستند.


بیشتر بخوانید: هر سه روز شمار مبتلایان به کرونا در نیویورک دو برابر می‌شود


تعداد بیماران به حدی است که مسئولان این بیمارستان مجبور شده‌اند بیمارانی که به کرونا را مبتلا نیستند را به جای دیگری منتقل کنند.

تصاویری نیز منتشر شده است که نشان می‌دهد بسیاری از افراد برای انجام آزمایش کرونا در مقابل این مرکز درمانی صف کشیده‌اند.

این در حالی است که دیلی میل گزارش داد پرستار بیمارستانی در نیویورک آمریکا که کادر درمانی آن به دلیل کمبود شدید لوازم پیشگیری و تجهیزات پزشکی مجبور بودند برای جلوگیری از مبتلا شدن خود به ویروس کشنده کرونا به جای لباس محافظتی کیسه زباله به تن کنند، جان خود را بر اثر ابتلا به این بیماری از دست داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۲:۰۷ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
بنظرم مردم آمریکا ملت بدبختی هستن چرا که هر روز مورد لعن و نفرین حداقل ۴ میلیارد انسان واقع میشن چون علیه دولتشون هبچ اقدامی نمیکنن
آخرین اخبار