اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا درخراسان رضوی از فردا

معاون سیاسی، امنیتی استانداری خراسان رضوی گفت: طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا در خراسان رضوی از بامداد جمعه هشتم فروردین ماه جاری اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن جعفری معاون سیاسی، امنیتی استانداری خراسان رضوی در نشستی خبری گفت: با پیشنهاد ستاد ملی مقابله با کرونا کشور و تایید ریاست جمهوری، طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری در استان از بامداد روز جمعه مورخ هشتم فروردین ماه آغاز و تا پایان روز جمعه مورخ ۱۵ فروردین جاری ادامه یافته و تمدید آن منوط به تاییدیه مجدد ستاد ملی مبارزه با کرونا است.

او ادامه داد: براساس این طرح کلیه سفر‌ها ممنوع اعلام شده و ورود به شهر‌ها به استثنای ساکنان برای افراد غیر بومی ممنوع است، همچنین تمام اصناف غیر ضروری تعطیل شده و اصناف خدمات رسان مستثنی می‌شوند.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: اصناف و مشاغل در سه گروه مشاغل و اماکن با تعطیلی قطعی، اماکن و مشاغل با فعالیت محدود و مشاغل و اماکن ضروری و فعال، تقسیم بندی شده اند.


جعفری ادامه داد: در تردد‌های بین شهری کدملی، پلاک خودرو و بیمه افراد ملاک شناسایی است و هرگونه تردد غیر مرتبط مسافرتی تا مبلغ ۵۰۰ هزارتومان جریمه تعلق می‌گیرد.


انتهای پیام//م. م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.